Gjest tottlå Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg flytta for noen år siden fra ei bygd utenfor Bergen til flateste Jæren, og syns dialekta her er kjempeflott. Og digger at barna mine snakker mer og mer som sine barnehagevenner, altså skikkelig breidt. Standard bergensk kan jeg spare meg for.... -Men jeg får ikke til å snakke jærsk.Her blir det bare "lapskaus". Stå på, tottlå. LAPSKAOS 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Definitivt ingen macho med sigar og blå skjeggrot, nei. Han gikk forbi meg i trengselen på Mosseporten, og det var såvidt jeg ikke dyttet av ham capsen med albuen, skjønner? Men flink er'n, det skal'n ha. Hehehe 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg ER ung. Hva er det folk hadde trodd? En 50 år gammel skjeggape? hehe tja noe i den kategorien ja. neida, du så bare så søt og uskyldig ut;) Du er 29/30 ikkesant? du så kanskje ut som..25.. kompliment det da:0) 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Åja, det finnes en del dolere med svin på skogen. Det er ikke til å stikke under en stol. Du ligger uansett greit an til nå. Verre med enkelte andre. Langt verre. Ah, godt å høre. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 kommer fra alvdal Nærmer seg Sør-Trøndelag da. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Åja, det finnes en del dolere med svin på skogen. Det er ikke til å stikke under en stol. Du ligger uansett greit an til nå. Verre med enkelte andre. Langt verre. Tro'kke på deg! Det kartoteket ditt er noe du skryter på deg. Må ha det seriøst travelt du, om du skal lese absolutt alle innlegg. Klar for kontrollspørsmål? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hehe tja noe i den kategorien ja. neida, du så bare så søt og uskyldig ut;) Du er 29/30 ikkesant? du så kanskje ut som..25.. kompliment det da:0) Du har rett i alt du skriver. Jeg er rundt 29, jeg er så søt at jeg kan spises opp, og ikke minst er jeg uskyldigheten selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Tro'kke på deg! Det kartoteket ditt er noe du skryter på deg. Må ha det seriøst travelt du, om du skal lese absolutt alle innlegg. Klar for kontrollspørsmål? Fyr løs! 0 Siter
nolte Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Rogalandsdialekten er jo så fin! I allfall Stavanger- dialekten! Det er vel ikke for ingenting at Rogalandsdialekten i en eller annen kåring fikk stemplet Norges styggeste. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du har rett i alt du skriver. Jeg er rundt 29, jeg er så søt at jeg kan spises opp, og ikke minst er jeg uskyldigheten selv. hehe etter å ha lest dine mange innlegg på seksualitet forumet er du kanskje ikke uskyldigheten selv, men du ser ut som det, det skal du ha:0) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 hehe etter å ha lest dine mange innlegg på seksualitet forumet er du kanskje ikke uskyldigheten selv, men du ser ut som det, det skal du ha:0) Vet ikke helt om det er bra eller ikke, men jeg får takke og bukke for det... eh, komplimentet. Eller hva det var. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Fyr løs! Javel, ja. Fire stykker: Min sivile status? Evt utdannelse, i det minste hvilken retning? Hvor i landet studerte jeg evt? Hvor lenge har jeg vært her på dol? Er jeg langsynt, nærsynt eller normalt syn? Du får klare disse til å begynne med....om du har kapasiteten da. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er vel ikke for ingenting at Rogalandsdialekten i en eller annen kåring fikk stemplet Norges styggeste. Rogalandsdialekt er vel ikke en eneste dialekt vel. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Javel, ja. Fire stykker: Min sivile status? Evt utdannelse, i det minste hvilken retning? Hvor i landet studerte jeg evt? Hvor lenge har jeg vært her på dol? Er jeg langsynt, nærsynt eller normalt syn? Du får klare disse til å begynne med....om du har kapasiteten da. "Min sivile status?" Samboer. "Evt utdannelse, i det minste hvilken retning? Hvor i landet studerte jeg evt?" Sykepleier. "Hvor lenge har jeg vært her på dol?" Ca. 3 år. Hvis jeg skal være helt nøyaktig tror jeg vi snakker 3 år og 5 uker. Nesten på dagen. "Er jeg langsynt, nærsynt eller normalt syn?" Du er nærsynt. Problemet nå er jo at du kan lyve. Du kan si at jeg tar feil for å "avsløre" meg, mens vi begge vet at jeg har rett. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Vet ikke helt om det er bra eller ikke, men jeg får takke og bukke for det... eh, komplimentet. Eller hva det var. Jeg ville tolket det som et kompliment:) 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 "Min sivile status?" Samboer. "Evt utdannelse, i det minste hvilken retning? Hvor i landet studerte jeg evt?" Sykepleier. "Hvor lenge har jeg vært her på dol?" Ca. 3 år. Hvis jeg skal være helt nøyaktig tror jeg vi snakker 3 år og 5 uker. Nesten på dagen. "Er jeg langsynt, nærsynt eller normalt syn?" Du er nærsynt. Problemet nå er jo at du kan lyve. Du kan si at jeg tar feil for å "avsløre" meg, mens vi begge vet at jeg har rett. 1) Feil 2) Feil, men riktig retning i det minste. Savnet studiested. 3) Feil 4) Riktig Ja, hva skal en si til denne innsatsen da? Heller labert, dessverre. Du må nok jobbe litt mer med det kartoteket ditt. Akkurat nå holder det kun til Se&Hørstandard. c",) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 1) Feil 2) Feil, men riktig retning i det minste. Savnet studiested. 3) Feil 4) Riktig Ja, hva skal en si til denne innsatsen da? Heller labert, dessverre. Du må nok jobbe litt mer med det kartoteket ditt. Akkurat nå holder det kun til Se&Hørstandard. c",) Sånn som Se og Hør selger er det knapt noen grunn til å hige etter noe mer. 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Sånn som Se og Hør selger er det knapt noen grunn til å hige etter noe mer. Jo, den O Store Sannhet. 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Fyr løs! Kanskje du vet mer om meg?;o) Min sivile status? Hvor mange barn? Ca alder på barna? Hvor lenge har jeg vært her på dol? Hvor er jeg fra? *biter negler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.