Gjest malun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Kanskje du vet mer om meg?;o) Min sivile status? Hvor mange barn? Ca alder på barna? Hvor lenge har jeg vært her på dol? Hvor er jeg fra? *biter negler* Jeg er synsk og kan se at du har korte negler nå. ;oP 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Kanskje du vet mer om meg?;o) Min sivile status? Hvor mange barn? Ca alder på barna? Hvor lenge har jeg vært her på dol? Hvor er jeg fra? *biter negler* "Min sivile status?" Du er samboer. "Hvor mange barn?" Du har kjørt knallhardt og har faktisk 5 stykker. Ja, du kommer garantert til å skryte av deg et par av dem nå siden du ikke har vært åpen om manglende prevensjonskunnskaper her på dol, men du er avslørt. "Ca alder på barna?" Tvillingene, altså Ask og Loke er 3, Siri er 5, Bjørn er 6 og Turid er 16. Turid venter forresten barn, men du visste du vel. "Hvor lenge har jeg vært her på dol?" Du har vært her i ca. 3 år du også. "Hvor er jeg fra?" Du er trønder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du har rett i alt du skriver. Jeg er rundt 29, jeg er så søt at jeg kan spises opp, og ikke minst er jeg uskyldigheten selv. Uskyldigheten??????????? Den får du dra til Odalen med ;o) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er vel ikke for ingenting at Rogalandsdialekten i en eller annen kåring fikk stemplet Norges styggeste. Det er mange forskjellige dialketer i Rogaland. Mange som er fine her synes nå jeg 0 Siter
Gjest Vinteren Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er vel ikke for ingenting at Rogalandsdialekten i en eller annen kåring fikk stemplet Norges styggeste. Smaken er som baken - den er delt, som min mormor alltid sa... 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 "Min sivile status?" Du er samboer. "Hvor mange barn?" Du har kjørt knallhardt og har faktisk 5 stykker. Ja, du kommer garantert til å skryte av deg et par av dem nå siden du ikke har vært åpen om manglende prevensjonskunnskaper her på dol, men du er avslørt. "Ca alder på barna?" Tvillingene, altså Ask og Loke er 3, Siri er 5, Bjørn er 6 og Turid er 16. Turid venter forresten barn, men du visste du vel. "Hvor lenge har jeg vært her på dol?" Du har vært her i ca. 3 år du også. "Hvor er jeg fra?" Du er trønder. "Du er samboer." Nei, gift i 7,5 år. "Du har kjørt knallhardt og har faktisk 5 stykker. Ja, du kommer garantert til å skryte av deg et par av dem nå siden du ikke har vært åpen om manglende prevensjonskunnskaper her på dol, men du er avslørt." 3 stk. Kunne tenkt meg fler, men pga sykdom så er ikke det mulig. "Tvillingene, altså Ask og Loke er 3, Siri er 5, Bjørn er 6 og Turid er 16. Turid venter forresten barn, men du visste du vel." Bestemor som 32åring, det var tidlig gitt, men det går jo an... Barna er 3, 7 og 10 år. "Du har vært her i ca. 3 år du også." Stemmer. "Du er trønder." Den var vel kanskje ikke så vanskelig i og med at det står i min profil i dolgalleriet;o) Men _hvor_ i trøndelag er jeg fra? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Nærmer seg Sør-Trøndelag da. Ok.....men alt på den kanten av landet vårt blir østlandet for meg!!! ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 "Du er samboer." Nei, gift i 7,5 år. "Du har kjørt knallhardt og har faktisk 5 stykker. Ja, du kommer garantert til å skryte av deg et par av dem nå siden du ikke har vært åpen om manglende prevensjonskunnskaper her på dol, men du er avslørt." 3 stk. Kunne tenkt meg fler, men pga sykdom så er ikke det mulig. "Tvillingene, altså Ask og Loke er 3, Siri er 5, Bjørn er 6 og Turid er 16. Turid venter forresten barn, men du visste du vel." Bestemor som 32åring, det var tidlig gitt, men det går jo an... Barna er 3, 7 og 10 år. "Du har vært her i ca. 3 år du også." Stemmer. "Du er trønder." Den var vel kanskje ikke så vanskelig i og med at det står i min profil i dolgalleriet;o) Men _hvor_ i trøndelag er jeg fra? Du er fra Leangen! 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Du er fra Leangen! Nei, jeg er ikke sør-trønder engang. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Nei, jeg er ikke sør-trønder engang. Jeg begynner å bli rusten i føringa mi. 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg begynner å bli rusten i føringa mi. Jeg tror det er like så greit du kaster hele kortetekkortet om meg jeg, er så lite som stemmer likevel;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Jeg begynner å bli rusten i føringa mi. Rettelse: kartotekkortet. 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 "Min sivile status?" Samboer. "Evt utdannelse, i det minste hvilken retning? Hvor i landet studerte jeg evt?" Sykepleier. "Hvor lenge har jeg vært her på dol?" Ca. 3 år. Hvis jeg skal være helt nøyaktig tror jeg vi snakker 3 år og 5 uker. Nesten på dagen. "Er jeg langsynt, nærsynt eller normalt syn?" Du er nærsynt. Problemet nå er jo at du kan lyve. Du kan si at jeg tar feil for å "avsløre" meg, mens vi begge vet at jeg har rett. Cecily giftet seg jo nå i sommer, har du ikke fått med deg det? 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Cecily giftet seg jo nå i sommer, har du ikke fått med deg det? *smiler søtt og smigret* 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 *smiler søtt og smigret* Imponert nå? 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Imponert nå? Veldig imponert faktisk. Og litt flau over at jeg kan så lite om deg, bortsett fra at du er i fra Oslo og kjenner Dorthe. 0 Siter
Carina82 Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Veldig imponert faktisk. Og litt flau over at jeg kan så lite om deg, bortsett fra at du er i fra Oslo og kjenner Dorthe. Hehe, kjenner ikke Dorthe, jeg... Bare tror det etter alt jeg har hørt om henne her inne! 0 Siter
cecily Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Hehe, kjenner ikke Dorthe, jeg... Bare tror det etter alt jeg har hørt om henne her inne! *dunke seg i hodet* Det skjønte jeg ikke. Hehe. Men husket du at jeg giftet meg, eller søkte du det opp? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Cecily giftet seg jo nå i sommer, har du ikke fått med deg det? Nei, jeg har visst ramlet helt av lasset. Min dol-bok blir nok mer å regne som skjønnlitteratur. Litt som Se og Hør. Sånn er det med den saken. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2004 Skrevet 5. desember 2004 Det er vel ikke for ingenting at Rogalandsdialekten i en eller annen kåring fikk stemplet Norges styggeste. Det er ikke noe som heter rogalandsdialekt. *rister på hodet over uvitenheten* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.