Gjest Jeanette12 Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Hva er minus, pluss, ganger og deler på voksen språket? Hva er dividere, mulitiplisere osv.. 0 Siter
ariadne Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Minus er subtrahere. Pluss er addere. Gange er multiplisere. Dele er dividere. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 minus: substrahere pluss= addere dele= dividere gange= multiplisere 0 Siter
Gjest morsomt uttrykk Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ser at du har fått korrekte svar - bare syntes det var litt morsomt at du kaller det "voksenspråket". Jeg er sivilingeniør med masse fysikk og matematikk i fagkretsen - og jeg sier vanligvis fortsatt plusse, trekke fra, gange og dele, men det er jo likevel kjekt å kjenne til de andre begrepene da. 0 Siter
citoyen Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Minus er subtrahere. Pluss er addere. Gange er multiplisere. Dele er dividere. repareeere.. revideeere.. reverseeere... 0 Siter
lurulf Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 repareeere.. revideeere.. reverseeere... Du er vokst opp med reperatørene du også, ser jeg :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 repareeere.. revideeere.. reverseeere... Aaaangst!!!Neeeiiiii! Pilt først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.