Jeg er en annen Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Vet ikke hvor intelligent jeg syns det er å ikke ha vasket seg sida 1978 og å bevege seg utelukkende ved sidelengs gange... 0 Siter
Gemini Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Lukta skal være helt ubeskrivelig. Ham er imidlertid såpass klar over det selv at han aldri går på butikken eller posten selv, men får en av sine venner til å gå dit. Venner med dårlig luktesans? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Venner med dårlig luktesans? Permanent tette bihuler en forutsetning ja.. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Lukta skal være helt ubeskrivelig. Ham er imidlertid såpass klar over det selv at han aldri går på butikken eller posten selv, men får en av sine venner til å gå dit. Venner????? Jaddah! 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Venner????? Jaddah! Javisst. Det er mange som kjenner ham. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Javisst. Det er mange som kjenner ham. Jeeezes. Jeg har bare sett han og kåken hans. Og det ville ikke frista meg å ha han som venn. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeeezes. Jeg har bare sett han og kåken hans. Og det ville ikke frista meg å ha han som venn. He he, nei så mange kvinner er det vel ikke som har falt for "parfymen" hans.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Sjekk her: http://www.dagbladet.no/nyheter/2000/12/05/231493.html Mener jeg har hørt at han har blitt tvangsvasket eller no sånn... kan det stemme? Husker ikke om vedkommende som sa det, sa om det var engangstilfelle eller ikke. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Mener jeg har hørt at han har blitt tvangsvasket eller no sånn... kan det stemme? Husker ikke om vedkommende som sa det, sa om det var engangstilfelle eller ikke. Vey ikke, men det høres ihverfall rimelig ut at de var nødt for å gjøre det på sykehus slik det står om i artikkelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.