Gå til innhold

Mannen som bor ved t-banestasjonen

Anbefalte innlegg

Jeg er en annen
Skrevet

Vet ikke hvor intelligent jeg syns det er å ikke ha vasket seg sida 1978 og å bevege seg utelukkende ved sidelengs gange...

Skrevet

Lukta skal være helt ubeskrivelig.

Ham er imidlertid såpass klar over det selv at han aldri går på butikken eller posten selv, men får en av sine venner til å gå dit.

Venner med dårlig luktesans?

Skrevet

Venner med dårlig luktesans?

Permanent tette bihuler en forutsetning ja..

Skrevet

Lukta skal være helt ubeskrivelig.

Ham er imidlertid såpass klar over det selv at han aldri går på butikken eller posten selv, men får en av sine venner til å gå dit.

Venner?????

Jaddah!

Skrevet

Venner?????

Jaddah!

Javisst. Det er mange som kjenner ham.

Skrevet

Javisst. Det er mange som kjenner ham.

Jeeezes. Jeg har bare sett han og kåken hans. Og det ville ikke frista meg å ha han som venn.

Skrevet

Jeeezes. Jeg har bare sett han og kåken hans. Og det ville ikke frista meg å ha han som venn.

He he, nei så mange kvinner er det vel ikke som har falt for "parfymen" hans..

Skrevet

Mener jeg har hørt at han har blitt tvangsvasket eller no sånn... kan det stemme?

Husker ikke om vedkommende som sa det, sa om det var engangstilfelle eller ikke.

Vey ikke, men det høres ihverfall rimelig ut at de var nødt for å gjøre det på sykehus slik det står om i artikkelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...