Gå til innhold

Engelskmannen i Rosenkrantzgt/Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest campara
Skrevet

Noen som har sett den mannen, med et tykt mørkt hår som ikke er speselt velkjemmet, og mannen er heller ikke så velstelt...han snakker engelsk med seg selv, med ganske høy stemme...ser litt fryktinngydende ut, men er ganske ufarlig...

Holder seg nesten alltid i Rosenkrantzgt, den nedre delen fra Stortingsgt og ned til Smuget.

Merkelig fyr...

Videoannonse
Annonse
Gjest madammim
Skrevet

Ja! Så ham i går da jeg skulle på teater. Pussig skrue. Som sosialarbeider ble jeg mektig nysgjerrig. Vil vel gjette på at han har en form for psykisk lidelse...

Skrevet

Ja! Så ham i går da jeg skulle på teater. Pussig skrue. Som sosialarbeider ble jeg mektig nysgjerrig. Vil vel gjette på at han har en form for psykisk lidelse...

Jeg tror ikke han er narkoman, bare rar...

Gjest madammim
Skrevet

Jeg tror ikke han er narkoman, bare rar...

Jeg skrev at jeg tror han har en psykisk lidelse, IKKE at han er narkoman......

Skrevet

Jeg skrev at jeg tror han har en psykisk lidelse, IKKE at han er narkoman......

Jeg har da aldri påstått at du har skrevet at han er narkoman. Jeg svarte vel i grunnen bare på mine egne refleksjoner rundt mannen.

At han må ha en psykisk lidelse, kan det ikke være særlig tvil om.

Neste gang han er igang med engasjerte samtaler med seg selv, så skal jeg svare han.;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...