Gjest campara Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Noen som har sett den mannen, med et tykt mørkt hår som ikke er speselt velkjemmet, og mannen er heller ikke så velstelt...han snakker engelsk med seg selv, med ganske høy stemme...ser litt fryktinngydende ut, men er ganske ufarlig... Holder seg nesten alltid i Rosenkrantzgt, den nedre delen fra Stortingsgt og ned til Smuget. Merkelig fyr... 0 Siter
Gjest madammim Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ja! Så ham i går da jeg skulle på teater. Pussig skrue. Som sosialarbeider ble jeg mektig nysgjerrig. Vil vel gjette på at han har en form for psykisk lidelse... 0 Siter
Gjest campara Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Ja! Så ham i går da jeg skulle på teater. Pussig skrue. Som sosialarbeider ble jeg mektig nysgjerrig. Vil vel gjette på at han har en form for psykisk lidelse... Jeg tror ikke han er narkoman, bare rar... 0 Siter
Gjest madammim Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg tror ikke han er narkoman, bare rar... Jeg skrev at jeg tror han har en psykisk lidelse, IKKE at han er narkoman...... 0 Siter
Gjest campara Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg skrev at jeg tror han har en psykisk lidelse, IKKE at han er narkoman...... Jeg har da aldri påstått at du har skrevet at han er narkoman. Jeg svarte vel i grunnen bare på mine egne refleksjoner rundt mannen. At han må ha en psykisk lidelse, kan det ikke være særlig tvil om. Neste gang han er igang med engasjerte samtaler med seg selv, så skal jeg svare han.;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.