Gå til innhold

Smågaver til unge voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi noe _småtteri_ til ei jente på 21 og en gutt på 19. Vi har egentlig sluttet å gi gaver til dem, men de skal få en _liten_ ting hver.

Jeg hadde gitt dem termokrus med kaffeavtale hvis jeg hadde visst at de drikker kaffe. Problemet er at jeg ikke kjenner dem så godt. Gutten er aktiv fotballspiller, det er omtrent det jeg vet om dem. Han bor hos foreldrene, jenta er samboer.

Forslag? Kalender er veldig kjedelig, eller?

Hvis noen lurer på hvorfor jeg skal kjøpe julegaver til noen jeg ikke kjenner - dette er folk i svigerfamilien. Av en eller annen grunn har jeg endt opp med ansvaret for gaver til dem også...

Gjest noen tips
Skrevet

Gavekort på en cd?

Strikkevanter? (med flaxlodd?)

En god shampo / bodylotion andre parfymeriartikler?

Skrevet

Billig fleecepledd,lys med lysestaker + servietter, billig bok... kokebok?

En søt kopp og en pose god te?

Skrevet

Alle trenger et godt krus i kjøkkenskapet.

Jeg lurte på sånt termokrus til både varme og kalde drikker - det er vel bedre enn ikkeno'?

Tvillingmamma
Skrevet

Kaffeavtalen innebærer ikke bare kaffe... De har mange andre varme drikker også :)

Skrevet

Jeg lurte på sånt termokrus til både varme og kalde drikker - det er vel bedre enn ikkeno'?

Er det for tur-bruk? Med lokk og liten drikketut?

Skrevet

Kaffeavtalen innebærer ikke bare kaffe... De har mange andre varme drikker også :)

OK, det var veldig interessant. Statoil?

Skrevet

Er det for tur-bruk? Med lokk og liten drikketut?

Tja. Jeg har egentlig ikke nådd det detaljnivået ennå. Det blir kanskje "avtalekrus" allikevel, siden de visstnok tilbyr mer enn kaffe (se ovenfor).

Tvillingmamma
Skrevet

OK, det var veldig interessant. Statoil?

Ja, bl.a. Mener å ha hørt at de har 8 forskjellige varme drikker. Da er vel te og kakao også et alternativ. Kjør innom da vel...

I år har krusene fått nytt design, i følge radioreklamen, med avtagbart håndtak.

Skrevet

Tja. Jeg har egentlig ikke nådd det detaljnivået ennå. Det blir kanskje "avtalekrus" allikevel, siden de visstnok tilbyr mer enn kaffe (se ovenfor).

Jeg har et sånt statoil krus:) de kommer med låkk, og tut:) og sånn dings så det settes fast til deshbord også:)

Men jeg drikker kaffi da:) og te!

Skrevet

Ja, bl.a. Mener å ha hørt at de har 8 forskjellige varme drikker. Da er vel te og kakao også et alternativ. Kjør innom da vel...

I år har krusene fått nytt design, i følge radioreklamen, med avtagbart håndtak.

Hei, sånn kaffeavtale tenkte jeg også på. Travle dager og farting imellom, passer godt med en kaffe på veien.

Har du drukket den, er den god?

Tvillingmamma
Skrevet

Hei, sånn kaffeavtale tenkte jeg også på. Travle dager og farting imellom, passer godt med en kaffe på veien.

Har du drukket den, er den god?

Har ikke drukket den, drikker ikke kaffe :) Vi fikk krus i fjor gjennom Eurocard, men vår Statoil ligger så feil til, når vi kjører der er det på småturer og da passer det aldri med varm drikke.

Skrevet

Gavekort på CD er alltid godt mottatt hos de unge. Platekompaniet har masse cd'er til under 100,- (mange til kr 79,- og 89,- osv)

(Den kaffeavtalen koster vel

kr 100 ,- gjør den ikke?)

Gjest pakker som varmer
Skrevet

Et deilig skjerf eller hansker har man alltid bruk for.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Skjerf til jenta. Mange billige på Kappahl og slike steder. Fra kr 40. Eller et par pene vanter.

Hansker i fleece eller strikk til gutten. fås i sportsbutikk fra 50 kr og oppover.

Dette er slikt en alltids har brukt for og alltids kan få stuva vekk selv om en har mye fra før. ;-)

Skrevet

Har ikke lest de andre svarene, men vet at Statoils kaffe-avtalte også omfatter varm sjokolade, cafe au lait og andre kaffevarianter, ikke bare svart kaffe (i motsetning til Hydro Texaco sin kaffe-avtale/krus).

Skrevet

Jeg hadde synes at en kaffeavtale (eller te) med krus på Statoil hadde vært kjedelig...

Skrevet

Kanskje kaffeavtale på univ kantinen om de går der? med mindre de har det allerede da, kjedelig om..

(studentkafeene på hib/uib i bergen har iallefall..greit for studenter som går der da)

Skrevet

Kanskje kaffeavtale på univ kantinen om de går der? med mindre de har det allerede da, kjedelig om..

(studentkafeene på hib/uib i bergen har iallefall..greit for studenter som går der da)

Mine tips:

Til gutten:

"Merke deodorant" Kjøpt på parfymeri. Har sett bl.a Hugo Boss deo til ca 100. Men den var kanskje på tilbud??

Til jenta:

F.eks håndklær fra ikea om du bor i nærheten av det. Super kjekt å få, kjedelig å kjøpe selv:)

Body Shop gave.

Ellers har samboeren min den kaffeavtalen på Statiol. Den er helt topp sier han:) Både kaffen og kakaoen er god:)

Lykke til, klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...