Gå til innhold

Smågaver til unge voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine tips:

Til gutten:

"Merke deodorant" Kjøpt på parfymeri. Har sett bl.a Hugo Boss deo til ca 100. Men den var kanskje på tilbud??

Til jenta:

F.eks håndklær fra ikea om du bor i nærheten av det. Super kjekt å få, kjedelig å kjøpe selv:)

Body Shop gave.

Ellers har samboeren min den kaffeavtalen på Statiol. Den er helt topp sier han:) Både kaffen og kakaoen er god:)

Lykke til, klem,

Åj, denne kom feil. Glemte å tykke på laban sitt innlegg først:) Sorry.

Gjest Noen tips
Skrevet

gavekort på kaffe eller te høres jo noe veldig kjedelig ut....

Hva med:

1.

Gavekort på et kjøpesenter, for eks på et sten og strøm senter..

Regner med at dem har det i oslo City.. Kan brukes i alle sten og strøm kjøpesenter...

2.

Kontantkort til mobil (hvis dem bruker kontantkort).

3.

Gavekort i en eller annen forretning..

4.

Penger

5.

Sokker til gutten

6.

Blomst til jenta eller en liten ting til leiligheten hennes..

Gjest er du sikker på at dem drikker kaffe
Skrevet

Kanskje kaffeavtale på univ kantinen om de går der? med mindre de har det allerede da, kjedelig om..

(studentkafeene på hib/uib i bergen har iallefall..greit for studenter som går der da)

herregud, noe så kjedelig

Skrevet

Gavekort på kino?

Ja, den tanken har jeg vært inne på selv også.

De fikk alltid gavekort til kjøpesentre, plateforretninger el.l. slik mange foreslår, mens de var "store barn" og inne på den _ordentlige_ julegavelista. Derfor må jeg gjøre en vri nå som de er voksne og derfor bare skal ha noe småtteri. Synes det blir for kjipt å liksom gi det samme som før, bare senke beløpet betydelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...