Gjest Desperat nå Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det virker som verden og jula går under her i huset om jeg ikke får fatt i det. Store barn blir som små bortskjemte unger Penger til å kjøpe det etter jul når det igjen kommer på lager er foreslått, men avslått! Ting som er mye dyrere er avslått! Konkurrerende spillmaskiner er avslått! Hva faen gjør jeg da? Dette blir jo en parodi på diverse julefilmer! Forskjellen er bare at det ikke ender med happy ending her Noe krisehjelp å få?ikke noen som tilfeldigvis vet om en butikk som har igjen PS2?.... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Forhandler dere om julegavene før jul? Er det ikke sånn at de kommer med ønskeliste før jul, og blir glade om de i allefall får noe av det som er på lista? Er ikke hva man får i julegave en overraskelse? Beklager men jeg vet ikke hvor du får tak i PS2 nå. Har du prøvd å søke her på nettet? 0 Siter
libra Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Kan du ikke bare bestille fra en nettbutikk? Her er en link der du kan sammenligne priser og finne butikker som selger PS2: http://no.kelkoo.com/b/a/c_112101_spillkonsoller.html 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det er HELT umulig å få tak i dessverre, vi er ute i det samme ærende. Men nå har vi gjort en deal med min bror, vi låner hans, pakker inn den, så kjøper vi vår egen når de får maskinene inn i butikkene igjen. 0 Siter
Gjest josefine 1 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Kan du ikke bare bestille fra en nettbutikk? Her er en link der du kan sammenligne priser og finne butikker som selger PS2: http://no.kelkoo.com/b/a/c_112101_spillkonsoller.html de har ikke inne, ringte akkurat nå. de fikk inn nye til fredagen, men de var bortbestilt, og kunne derfor ikke garantere at de fikk mer før jul. 0 Siter
libra Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 de har ikke inne, ringte akkurat nå. de fikk inn nye til fredagen, men de var bortbestilt, og kunne derfor ikke garantere at de fikk mer før jul. Prøv på www.spiderman.no Evt QXL eller FINN... eller dropp å gi dem julegave hvis det ikke er noe annet som er bra nok. Får du ikke tak i PS2 til jul har de ikke annet valg enn å klare seg uten. 0 Siter
libra Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Det ligger en haug med PS2 til salgs på QXL, enkelte lite brukt og også noen helt nye. 0 Siter
Gjest Desperaten Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Forhandler dere om julegavene før jul? Er det ikke sånn at de kommer med ønskeliste før jul, og blir glade om de i allefall får noe av det som er på lista? Er ikke hva man får i julegave en overraskelse? Beklager men jeg vet ikke hvor du får tak i PS2 nå. Har du prøvd å søke her på nettet? Jeg fikk heldigvi kloa i en PS2-maskin før dagen var omme, så jula er reddet:) Og nei, vi forhandler ikke om julegaver, men bare om denne familietingen vi skulle dele på alle sammen. 0 Siter
Lula Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Thihi, vi har fått tak i to. Tenkte å levere den ene inn igjen, men kanskje jeg skal selge den til høyeste bud. Folk er jo tydeligvis mer desp enn meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.