fei1365380229 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg har nå vært sykemeldt snart ett år og skal gå over til medisinsk attføring. Hun på trygdekontoret sier at det skal beregnes ut fra de 3 siste årene, men jeg tror jeg har lest et sted at hvis dette er urimelig kan man beregnes ut fra siste arb. inntekt. Slik ser mine år ut: 2004: Sykemeldt med arbeidsledighetstrygd 2003: 80 % adopsjonspermisjon 2002: 100% jobb noe jeg også hadde de fire foregående årene. Jeg mener jeg har krav på å få beregnet attføringspengene ut fra år 2002. Jeg leser og leser, men finner ikke den riktige loven. Kan noen hjelpe meg? 0 Siter
gibbo Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hei. Går selv på attføring og min inntekt er regnet ut i fra det beste året av de 3 siste. Mvh 0 Siter
Gjest Medisinsk attføring dvs. Rehabilitering Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 I følge det jeg har forstått så er medisins attføring et gammelt uttrykk for rehabiliteringspenger.. I den perioden må man ha hyppige behandlinger og er ikke i stand til å jobbe, men det er riktig det at dem tar de siste 3 årene og regner ut i fra dem som et utgangspunkt.. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 I følge det jeg har forstått så er medisins attføring et gammelt uttrykk for rehabiliteringspenger.. I den perioden må man ha hyppige behandlinger og er ikke i stand til å jobbe, men det er riktig det at dem tar de siste 3 årene og regner ut i fra dem som et utgangspunkt.. Det er kanskje et gammelt uttrykk, men det er det legen min har skrevet på søknaden. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Hei. Går selv på attføring og min inntekt er regnet ut i fra det beste året av de 3 siste. Mvh Hvis dette stemmer skal jeg altså beregnes ut fra år 2002. Jippi Jeg tror kanskje jeg har funnet en lov også som kan brukes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.