Gå til innhold

Hva nå?


Soria

Anbefalte innlegg

Det er torsdag. Jeg skal ikke treffe andrre enn hjemmesykepleien som kommer med medisiner frem til tirsdag. Jeg har fått min dose stesolid og går på veggen. Har begynt å drikke og klokken er knapt over fire. Hva gjør jeg med hunden min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du veranda? Klarer du å ta en tur ut i kveld når du ikke møter noen andre? Ingen nabounger som kan gå ut med den?

Han har løpestreng og er ute nå så det er ikke der det ligger. Det er mer hvordan det er for ham når jeg blir så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har løpestreng og er ute nå så det er ikke der det ligger. Det er mer hvordan det er for ham når jeg blir så dårlig.

Jeg tror ikke du skal bekymre deg om det. Han forstår nok at ikke ting er som de skal men han er jo glad i deg da og de fleste hunder er jo trofaste.

Jeg har ikke hund og har aldri hatt det men jeg tror han har det bra bare han får være sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du skal bekymre deg om det. Han forstår nok at ikke ting er som de skal men han er jo glad i deg da og de fleste hunder er jo trofaste.

Jeg har ikke hund og har aldri hatt det men jeg tror han har det bra bare han får være sammen med deg.

Jeg pratet med kontaktpersonene mine i dag om å omplassere ham fordi jeg ikke klarer å ta meg godt nok av ham, men da føler jeg at jeg mister det lille jeg har igjen. Jeg vil ikke miste ham, men jeg vil ikke ødelegge ham heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pratet med kontaktpersonene mine i dag om å omplassere ham fordi jeg ikke klarer å ta meg godt nok av ham, men da føler jeg at jeg mister det lille jeg har igjen. Jeg vil ikke miste ham, men jeg vil ikke ødelegge ham heller.

Jeg skjønner hva du mener men jeg er så ego at jeg hadde hatt ham hos meg helt til noen eventuelt sa ifra til meg at det ble for mye for ham.

Hva sa kontaktpersonen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hva du mener men jeg er så ego at jeg hadde hatt ham hos meg helt til noen eventuelt sa ifra til meg at det ble for mye for ham.

Hva sa kontaktpersonen din da?

De mente omplassering, men jeg tror ikke at jeg tåler det. Kennel er heller ikke noe alternativ siden han akkurat har kommet hjem etter 12 dager der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mente omplassering, men jeg tror ikke at jeg tåler det. Kennel er heller ikke noe alternativ siden han akkurat har kommet hjem etter 12 dager der.

Jeg får helt vondt av både deg og bikkja jeg. Ha den noen dager til og så ser du hvordan det går. Men jeg er ingen hundeekspert og heller ikke noen ekspert på psyke så det er ikke sikkert at jeg har rett. Men jeg skjønner jo at du ikke har lyst å gi fra deg hunden siden han akkurat har vært borte fra deg og kennel er vel ikke akkurat den mest gunstige heller.

Og jeg synes ikke det er noe ok at du skal være alene uten hunden som selskap heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du undersøkt om det er noe frivillihgetssentral i nærheten der du bor? De kan kanskje være en hjelpende hånd. Det er er også mulig å stille som hjelp til andre.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har du undersøkt om det er noe frivillihgetssentral i nærheten der du bor? De kan kanskje være en hjelpende hånd. Det er er også mulig å stille som hjelp til andre.

mvh

Det er for sent for dem nå. Jeg er for syk til at det er nok.

Ikke at jeg aner om det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for sent for dem nå. Jeg er for syk til at det er nok.

Ikke at jeg aner om det finnes.

Kanskje du kan få noen til å aktivisere og se til hunden din, slik at du slipper å ha dårlig samvittighet for den, og slik at du kan fokusere 100% på å selv bli frisk, uten å ta hensyn til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for sent for dem nå. Jeg er for syk til at det er nok.

Ikke at jeg aner om det finnes.

hva tror du selv ville vaert den beste hjelpen for deg slik du har det naa Soria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tror du selv ville vaert den beste hjelpen for deg slik du har det naa Soria?

Dessverre så ser jeg ingen løsning lenger. Jeg har prøvd så mye og sett hva som møter meg på det friskeste. Og akkurat nå er det ingen løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du kan få noen til å aktivisere og se til hunden din, slik at du slipper å ha dårlig samvittighet for den, og slik at du kan fokusere 100% på å selv bli frisk, uten å ta hensyn til andre.

Jeg har ingen som kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste løsning for meg er å drikke meg kanon og vente på tirsdag før jeg gjentar det samme. Til jeg gjør alvor av å ta livet av meg. Dette er ingen trussel bare fakta over det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre så ser jeg ingen løsning lenger. Jeg har prøvd så mye og sett hva som møter meg på det friskeste. Og akkurat nå er det ingen løsning.

Jeg har vondt av deg. Det er forferdelig aa ha det slik du har det naa. Jeg skulle oenske jeg kunne gjoere noe for deg, noe, et eller annet som kunne ta bort noe av all den smerten du sitter saa alene med.

Det er like foer jeg setter meg paa flyet til norge og pakker deg ned i vesken. Saa kan du sitte paa balkongen min sammen med meg, titte utover havet og kjenne varmen bre seg over deg som et mykt pledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt av deg. Det er forferdelig aa ha det slik du har det naa. Jeg skulle oenske jeg kunne gjoere noe for deg, noe, et eller annet som kunne ta bort noe av all den smerten du sitter saa alene med.

Det er like foer jeg setter meg paa flyet til norge og pakker deg ned i vesken. Saa kan du sitte paa balkongen min sammen med meg, titte utover havet og kjenne varmen bre seg over deg som et mykt pledd.

Takk, det var det beste forslaget hittil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste løsning for meg er å drikke meg kanon og vente på tirsdag før jeg gjentar det samme. Til jeg gjør alvor av å ta livet av meg. Dette er ingen trussel bare fakta over det jeg har.

du maa holde ut soria.. jeg vet det er tungt, men du bare maa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...