Gå til innhold

Hva nå?


Soria

Anbefalte innlegg

du maa holde ut soria.. jeg vet det er tungt, men du bare maa.

Jeg gjør jo det. Dag for dag på min måte. Problemet mitt er at jeg har prøvd den friskeste siden og den var temmelig tom for meg den også. Det er grunnen til at jeg ahr gitt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er for sent for dem nå. Jeg er for syk til at det er nok.

Ikke at jeg aner om det finnes.

Det var leit å høre. Får du medisiner eller noe for å føle deg bedre?

Her jeg oppholder meg har frivillighetssentralen en besøkstjeneste. Jeg tenkte på siden du er mye alene. Det er vel bare vanlige mennesker som er med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre. Får du medisiner eller noe for å føle deg bedre?

Her jeg oppholder meg har frivillighetssentralen en besøkstjeneste. Jeg tenkte på siden du er mye alene. Det er vel bare vanlige mennesker som er med der.

Jeg får beroligende. Jeg er for dårlig til sosial omgang. Det hadde ikke vært riktig så håpløst om jeg ikke var det. Det gir meg ingenting selv om jeg ikke klarer å være alene lenger heller. Jeg orker ikke å høre på munter prat lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør jo det. Dag for dag på min måte. Problemet mitt er at jeg har prøvd den friskeste siden og den var temmelig tom for meg den også. Det er grunnen til at jeg ahr gitt opp.

Neida, du har ikke gitt opp. Da hadde du ikke skrevet. Du maa bruke den sterke viljen din Soria, det _skal_ finnes et godt liv for deg ogsaa. Desverre er ikke det norske hjelpeapparetet det beste, og man skal -slik du selv sier- vaere syk paa "riktig maate" (noe svaert faa er".

Har du en mailadr. jeg kan naa deg paa? Forhaapentligvis kan jeg bidra med noe vettugt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, du har ikke gitt opp. Da hadde du ikke skrevet. Du maa bruke den sterke viljen din Soria, det _skal_ finnes et godt liv for deg ogsaa. Desverre er ikke det norske hjelpeapparetet det beste, og man skal -slik du selv sier- vaere syk paa "riktig maate" (noe svaert faa er".

Har du en mailadr. jeg kan naa deg paa? Forhaapentligvis kan jeg bidra med noe vettugt.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagret den så får vi se. Takk.

Fant også liste over sentralene i Troms:

http://www.frivillig.no/frivillighetssentraler.xml?fylkesvalg=Troms

Håper det løser seg!

Jeg tenkte samme tanke som Kvinna, men det er jo langt å reise for en hund alene... Men ingen umulighet da... Men det beste også for deg er vel å få noen i distriktet til å hjelpe deg for en periode.

Krysser fingrene for at det ordner seg på et vis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant også liste over sentralene i Troms:

http://www.frivillig.no/frivillighetssentraler.xml?fylkesvalg=Troms

Håper det løser seg!

Jeg tenkte samme tanke som Kvinna, men det er jo langt å reise for en hund alene... Men ingen umulighet da... Men det beste også for deg er vel å få noen i distriktet til å hjelpe deg for en periode.

Krysser fingrene for at det ordner seg på et vis!

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får beroligende. Jeg er for dårlig til sosial omgang. Det hadde ikke vært riktig så håpløst om jeg ikke var det. Det gir meg ingenting selv om jeg ikke klarer å være alene lenger heller. Jeg orker ikke å høre på munter prat lenger.

Skjønner, det føles ikke godt. Har tenkt på det noen ganger at det sannsynligvis er flere rundt omkring som har det slik. Så tenker jeg -hva ville hjelpe for dem? Hvordan kunne de fått det bedre?

*klem* hvis du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mailen. Jeg skal svare. Klarer bare ikke akkurat nå.

bare hyggelig. Naa vet du hvor du finner meg ihvertfall :)

Naa skal jeg sette meg paa balkongen min og ta et glass vin. Haaper natten farer varsomt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For øyeblikket har jeg fått moren min til å ringe legevakten siden de ikke hører på meg. Hva som skjer videre får tiden vise. Jeg er vel snart hjemme igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du bestemer deg for å ta ansvar for deg selv og ditt eget liv. Intet annet hjelper i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte med tvangsinnleggelse fordi jeg nektet å legge meg inn på akuttavdelingen frivillig enda en gang. Jeg vet for godt hva som skjer. Så det samme skjedde bortsett fra transporten dit. Inn til helga, ut på mandag. Mye slitsom reising uten at noe kommer ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...