OxyGen1365380780 Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Men du kan selvfølgelig si den her, iallefall et lite hint om hva ;D 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Thji hi, det forteller jeg ikke, da er det jo ikke noen hemmelighet lengere (0; 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Har ingen hemmeligheter tror jeg. Klarer ikke holde på (egne) hemmeligheter... 0 Siter
OxyGen1365380780 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 Thji hi, det forteller jeg ikke, da er det jo ikke noen hemmelighet lengere (0; Jo da, så lenge du er anonym er det like mye hemmelighet. Bare sei det du! 0 Siter
Gjest Men nicket mitt røper jeg ikke Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 jeg sitter inne med informasjon om hvor Mesterhjernen bak stavangerranget befinner seg. Men selvfølgelig tier jeg om det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 At jeg egentlig har ekstremt liten tiss. Jeg skryter fælt av mitt voksne lem, men det er en løgn. En blank, fuckings løgn. Jeg gremmes. 0 Siter
OxyGen1365380780 Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Skrevet 9. desember 2004 jeg sitter inne med informasjon om hvor Mesterhjernen bak stavangerranget befinner seg. Men selvfølgelig tier jeg om det Næhii, vær seriøs da...dette er et alvorlig innlegg=seriøse svar, ikke sant?.................... 0 Siter
Gjest Men nicket mitt røper jeg ikke Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Næhii, vær seriøs da...dette er et alvorlig innlegg=seriøse svar, ikke sant?.................... Helt seriøst innlegg. Men hvis du ikke ønsket så seriøse svar så kunne du vel påpekt det i innlegget ditt? forøvrig har jeg hemeroider. Det har jeg aldri sagt til noen. 0 Siter
amber sun Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jo, jeg vet en hemmelighet, men røper det aldri. 0 Siter
Mistera Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jo da, så lenge du er anonym er det like mye hemmelighet. Bare sei det du! Neppe for oss som er på galleriet:) 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Helt seriøst innlegg. Men hvis du ikke ønsket så seriøse svar så kunne du vel påpekt det i innlegget ditt? forøvrig har jeg hemeroider. Det har jeg aldri sagt til noen. hihihi.... hærlig! ) 0 Siter
amber sun Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Neppe for oss som er på galleriet:) Ikke sant? Har man først blitt fanget inn der, så er det gjort. Da kan man ikke komme med masse hemmeligheter Og sannsynligheten for å bli gjenkjent gjennom skrivemåte (selv om vi bruker liksomnick) er såpass stor (ihvertfall når man er en av dem som skriver mye her inne), at noen hemmeligheter vil jeg ikke røpe i en sånn tråd, nei. 0 Siter
Gjest mørkmystisk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 swingersclub i Amsterdam med elskeren 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 At jeg er hemmelig (homofilt) forlovet med Sør. 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 At jeg er hemmelig (homofilt) forlovet med Sør. ha ha ha Den tror vi på alle sammen ) 0 Siter
Mistera Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Ikke sant? Har man først blitt fanget inn der, så er det gjort. Da kan man ikke komme med masse hemmeligheter Og sannsynligheten for å bli gjenkjent gjennom skrivemåte (selv om vi bruker liksomnick) er såpass stor (ihvertfall når man er en av dem som skriver mye her inne), at noen hemmeligheter vil jeg ikke røpe i en sånn tråd, nei. Nemlig:) hehe... Når man har vanka såå lenge her inne som noen av oss har gjort så er man ikke så anonym lenger:) 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 ha ha ha Den tror vi på alle sammen ) Javisst..og pssst han er medlem av Ku-klux-klan og har veldig liten tissetass.. Men si det ikke til noen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Javisst..og pssst han er medlem av Ku-klux-klan og har veldig liten tissetass.. Men si det ikke til noen! Jeg lover å ikke sladre ) 0 Siter
Gjest teoretika Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 At jeg egentlig har ekstremt liten tiss. Jeg skryter fælt av mitt voksne lem, men det er en løgn. En blank, fuckings løgn. Jeg gremmes. Hvor høy er du, og hvilket nr. bruker du i sko ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.