Gå til innhold

Hvilken hemmelighet har du aldri sagt til noen?

Anbefalte innlegg

OxyGen1365380780
Skrevet

Men du kan selvfølgelig si den her, iallefall et lite hint om hva ;D

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• Dorthe

22

• amber sun

6

• Goliath

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Thji hi, det forteller jeg ikke, da er det jo ikke noen hemmelighet lengere (0;

Gjest alive&kicking
Skrevet

Har ingen hemmeligheter tror jeg. Klarer ikke holde på (egne) hemmeligheter...

OxyGen1365380780
Skrevet

Thji hi, det forteller jeg ikke, da er det jo ikke noen hemmelighet lengere (0;

Jo da, så lenge du er anonym er det like mye hemmelighet. Bare sei det du!

Gjest Men nicket mitt røper jeg ikke
Skrevet

jeg sitter inne med informasjon om hvor Mesterhjernen bak stavangerranget befinner seg. Men selvfølgelig tier jeg om det

ShitDiddelyDo
Skrevet

At jeg egentlig har ekstremt liten tiss. Jeg skryter fælt av mitt voksne lem, men det er en løgn. En blank, fuckings løgn.

Jeg gremmes.

OxyGen1365380780
Skrevet

jeg sitter inne med informasjon om hvor Mesterhjernen bak stavangerranget befinner seg. Men selvfølgelig tier jeg om det

Næhii, vær seriøs da...dette er et alvorlig innlegg=seriøse svar, ikke sant?....................

Gjest Men nicket mitt røper jeg ikke
Skrevet

Næhii, vær seriøs da...dette er et alvorlig innlegg=seriøse svar, ikke sant?....................

Helt seriøst innlegg. Men hvis du ikke ønsket så seriøse svar så kunne du vel påpekt det i innlegget ditt?

forøvrig har jeg hemeroider. Det har jeg aldri sagt til noen.

Skrevet

Jo da, så lenge du er anonym er det like mye hemmelighet. Bare sei det du!

Neppe for oss som er på galleriet:)

Gjest surreal
Skrevet

Helt seriøst innlegg. Men hvis du ikke ønsket så seriøse svar så kunne du vel påpekt det i innlegget ditt?

forøvrig har jeg hemeroider. Det har jeg aldri sagt til noen.

hihihi.... hærlig! :))

Skrevet

Neppe for oss som er på galleriet:)

Ikke sant?

Har man først blitt fanget inn der, så er det gjort. Da kan man ikke komme med masse hemmeligheter ;)

Og sannsynligheten for å bli gjenkjent gjennom skrivemåte (selv om vi bruker liksomnick) er såpass stor (ihvertfall når man er en av dem som skriver mye her inne), at noen hemmeligheter vil jeg ikke røpe i en sånn tråd, nei.

Skrevet

At jeg er hemmelig (homofilt) forlovet med Sør.

ha ha ha

Den tror vi på alle sammen :o)

Skrevet

Ikke sant?

Har man først blitt fanget inn der, så er det gjort. Da kan man ikke komme med masse hemmeligheter ;)

Og sannsynligheten for å bli gjenkjent gjennom skrivemåte (selv om vi bruker liksomnick) er såpass stor (ihvertfall når man er en av dem som skriver mye her inne), at noen hemmeligheter vil jeg ikke røpe i en sånn tråd, nei.

Nemlig:) hehe... Når man har vanka såå lenge her inne som noen av oss har gjort så er man ikke så anonym lenger:)

Skrevet

ha ha ha

Den tror vi på alle sammen :o)

Javisst..og pssst han er medlem av Ku-klux-klan og har veldig liten tissetass..

Men si det ikke til noen!

Skrevet

Javisst..og pssst han er medlem av Ku-klux-klan og har veldig liten tissetass..

Men si det ikke til noen!

Jeg lover å ikke sladre :o)

Gjest teoretika
Skrevet

At jeg egentlig har ekstremt liten tiss. Jeg skryter fælt av mitt voksne lem, men det er en løgn. En blank, fuckings løgn.

Jeg gremmes.

Hvor høy er du, og hvilket nr. bruker du i sko ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...