Gjest gremmes Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Har vært til sengs med en gift mann på jobb. Sikkert ikke uvanlig, men jeg 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hadde jeg kommet med mine "svin på skogen" her så ville mange sittet med hakeslepp gitt... Tror jeg dropper det du. Jeg er ikke så snill alltid skjønner du. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvor høy er du, og hvilket nr. bruker du i sko ? Jeg ruver 184 cm. over bakken og bruker 44 i sko. 0 Siter
Gjest lysogmystisk Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 swingersclub i Amsterdam med elskeren Har swinget meg privat. Moro at det er flere her.. 0 Siter
Gjest teoretika Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg ruver 184 cm. over bakken og bruker 44 i sko. Og hvor liten er den da ? 15 cm sånn til hverdags, eller ? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hadde jeg kommet med mine "svin på skogen" her så ville mange sittet med hakeslepp gitt... Tror jeg dropper det du. Jeg er ikke så snill alltid skjønner du. Det har vi vel egentlig oppdaget likevel lillemus ;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Og hvor liten er den da ? 15 cm sånn til hverdags, eller ? Jeg er for dannet til å beskrive mine edlere deler i detalj her inne, og hvis noen absolutt skal sjekke utstyret mitt får de heller sende meg en mail og invitere meg over på en bedre middag. [email protected] 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Det har vi vel egentlig oppdaget likevel lillemus ;o) Kan være enda mer vet du, Dorthe, enda mer.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kan være enda mer vet du, Dorthe, enda mer.... LOL, det er nok ingen av oss her inne som her perfekte. Vi har vel alle våre svin på skogen. Og hadde vi ikke hatt det så hadde livet vært jævli kjedelig ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 LOL, det er nok ingen av oss her inne som her perfekte. Vi har vel alle våre svin på skogen. Og hadde vi ikke hatt det så hadde livet vært jævli kjedelig ;o) *Humrer* Jeg har nok fremstått som adskillig prektigere enn jeg til tider har vært... Noe angrer jeg på, annet ikke. 0 Siter
Gjest teoretika Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg er for dannet til å beskrive mine edlere deler i detalj her inne, og hvis noen absolutt skal sjekke utstyret mitt får de heller sende meg en mail og invitere meg over på en bedre middag. [email protected] For langt til Odalen. Hadde det vært Asker så.... 0 Siter
cecily Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg er for dannet til å beskrive mine edlere deler i detalj her inne, og hvis noen absolutt skal sjekke utstyret mitt får de heller sende meg en mail og invitere meg over på en bedre middag. [email protected] Jøss for en mailadresse. Hehe. Jeg blir rent imponert. c",) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 For langt til Odalen. Hadde det vært Asker så.... Det hender jeg er i Asker også. Er en del utflyttere fra Odalen der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jøss for en mailadresse. Hehe. Jeg blir rent imponert. c",) Det er ikke noe å si på mailadressen min, nei. 0 Siter
cecily Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Det er ikke noe å si på mailadressen min, nei. Langt bedre enn min kjedelige, ja. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Langt bedre enn min kjedelige, ja. Jeg har heldigvis en mer nøytral en også. Den over kan jo skremme faen på flatmark. Dessuten er det dårlig av meg å lure doldamene på denne måten. For jeg registrerer av stillheten her akkurat nå at det ikke er rent få som sitter og forfatter velformulerte mail hvor de nærmest tigger undertegnende om sex. 0 Siter
cecily Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har heldigvis en mer nøytral en også. Den over kan jo skremme faen på flatmark. Dessuten er det dårlig av meg å lure doldamene på denne måten. For jeg registrerer av stillheten her akkurat nå at det ikke er rent få som sitter og forfatter velformulerte mail hvor de nærmest tigger undertegnende om sex. Legg merke til at stillheten ikke kommer fra meg, da. c",) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 *Humrer* Jeg har nok fremstått som adskillig prektigere enn jeg til tider har vært... Noe angrer jeg på, annet ikke. De fleste doldamer er prektige, jeg vet ikke om det er en god egenskap eller ikke. Jeg føler sjøl at jeg ikke ønsker å være av den prektige sorten ) Forresten skal du aldri angre på noe du har gjort, det er verre å angre på ting man ikke har gjort ;o) Men nå stiller jo du i de skiltes rekker du også og livet er ganske forskjellig da fra det å være gift. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 De fleste doldamer er prektige, jeg vet ikke om det er en god egenskap eller ikke. Jeg føler sjøl at jeg ikke ønsker å være av den prektige sorten ) Forresten skal du aldri angre på noe du har gjort, det er verre å angre på ting man ikke har gjort ;o) Men nå stiller jo du i de skiltes rekker du også og livet er ganske forskjellig da fra det å være gift. Hvem har vel sagt at svinene på skogen kom først etter bruddet... *Gulp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.