fei1365380229 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har heldigvis en mer nøytral en også. Den over kan jo skremme faen på flatmark. Dessuten er det dårlig av meg å lure doldamene på denne måten. For jeg registrerer av stillheten her akkurat nå at det ikke er rent få som sitter og forfatter velformulerte mail hvor de nærmest tigger undertegnende om sex. Så du tror dol-damene liker små tisser? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Legg merke til at stillheten ikke kommer fra meg, da. c",) Jeg la merke til det og er intet mindre enn rystet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Så du tror dol-damene liker små tisser? Ja, skal man tro damene inne på sexforumet så kan det se sånn ut. Derfor er det taktikk fra min side å skryte på meg liten tiss nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvem har vel sagt at svinene på skogen kom først etter bruddet... *Gulp* Oj oj, du kommer deg ;o) Livet skal leves vet du og vi lever bare en gang. Så det går fint å leve etter kardemommeloven og det folk ikke vet, har de ikke vondt av. Og nå får sikkert jeg en bøtte her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 De fleste doldamer er prektige, jeg vet ikke om det er en god egenskap eller ikke. Jeg føler sjøl at jeg ikke ønsker å være av den prektige sorten ) Forresten skal du aldri angre på noe du har gjort, det er verre å angre på ting man ikke har gjort ;o) Men nå stiller jo du i de skiltes rekker du også og livet er ganske forskjellig da fra det å være gift. "De fleste doldamer er prektige" Det er bullshit. Jo mer prektige de virker her inne jo mindre prektige er de i virkeligheten. Det er min erfaring! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 "De fleste doldamer er prektige" Det er bullshit. Jo mer prektige de virker her inne jo mindre prektige er de i virkeligheten. Det er min erfaring! LOL, jeg burde ha skrevet "prektige" isteden, de fleste forsøker i vært fall og være veldig PK. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har heldigvis en mer nøytral en også. Den over kan jo skremme faen på flatmark. Dessuten er det dårlig av meg å lure doldamene på denne måten. For jeg registrerer av stillheten her akkurat nå at det ikke er rent få som sitter og forfatter velformulerte mail hvor de nærmest tigger undertegnende om sex. Nei, ikke sex men jeg har enda ikke fått den cognacen du har lovet meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 LOL, jeg burde ha skrevet "prektige" isteden, de fleste forsøker i vært fall og være veldig PK. Det er sant. De forsøker, men de lurer ikke oss. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Nei, ikke sex men jeg har enda ikke fått den cognacen du har lovet meg. Nei, det er korrekt. Ta med datteren så ordner vi den. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Det er sant. De forsøker, men de lurer ikke oss. Vi har vel vært her inne for lenge tenker jeg. Ikke så vanskelig å gjennomskue da ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Nei, det er korrekt. Ta med datteren så ordner vi den. Greit, hun kommer etterpå og nå kan jeg jo vise deg fram på dolgalleriet også. 0 Siter
Goliath Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Har vært til sengs med en gift mann på jobb. Sikkert ikke uvanlig, men jeg Har dere seng på jobben? :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Vi har vel vært her inne for lenge tenker jeg. Ikke så vanskelig å gjennomskue da ) Dessuten har man jo møtt opptil flere her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Greit, hun kommer etterpå og nå kan jeg jo vise deg fram på dolgalleriet også. Oh baby! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Dessuten har man jo møtt opptil flere her. De jeg har møtt har heldigvis ikke vært av det prektige slaget, jeg tror ikke jeg hadde likt det, men nå har jeg litt antipati mot prektige mennesker da ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Oh baby! Skal du ha bilde eller? Jeg har et halvdårlig som ikke gir henne kreditt på dataen *ler skikkelig* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 De jeg har møtt har heldigvis ikke vært av det prektige slaget, jeg tror ikke jeg hadde likt det, men nå har jeg litt antipati mot prektige mennesker da ;o) Jeg takler ikke prektighet selv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Skal du ha bilde eller? Jeg har et halvdårlig som ikke gir henne kreditt på dataen *ler skikkelig* Send i vei! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Har dere seng på jobben? :-) Kanskje hun jobber i en møbelbutikk? 0 Siter
Gjest tror nå jeg! Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 jeg sitter inne med informasjon om hvor Mesterhjernen bak stavangerranget befinner seg. Men selvfølgelig tier jeg om det Ha! Hadde du visst det hadde du tipset politiet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.