Gå til innhold

Hvilken hemmelighet har du aldri sagt til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Njæææaa. Jeg vet egentlig ikke. Jeg var så lite prektig den kvelden at jeg ikke fikk med meg andres prektighet. :)

Nei, men du prater jo med meg på msn innimellom, jeg skulle tro all min prektighet lyser mot deg da....jeg mener....vi har jo ikke engang hatt nettsex enda:-D

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• Dorthe

22

• amber sun

6

• Goliath

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, men du prater jo med meg på msn innimellom, jeg skulle tro all min prektighet lyser mot deg da....jeg mener....vi har jo ikke engang hatt nettsex enda:-D

Er det nå jeg skal skrive "ingen kommentar"?

:)

Skrevet

Er det nå jeg skal skrive "ingen kommentar"?

:)

Ja, det tror jeg er på sin plass;)

Skrevet

Nei, vi gjorde det oppå kopimaskinen.

Mange fine kopier...? :-)

Skrevet

Oj oj, du kommer deg ;o) Livet skal leves vet du og vi lever bare en gang.

Så det går fint å leve etter kardemommeloven og det folk ikke vet, har de ikke vondt av.

Og nå får sikkert jeg en bøtte her.

Nei, du får ingen bøtte av meg.

Jeg syns kardemommeloven funker ganske så bra, jeg. :)

Skrevet

Ja, skal man tro damene inne på sexforumet så kan det se sånn ut.

Derfor er det taktikk fra min side å skryte på meg liten tiss nå.

Hvaforno? Hvor har du det fra?

Skrevet

Høres ut som en deal! :)

er det ok for deg med bigami? (har laus datter jeg og)

Skrevet

er det ok for deg med bigami? (har laus datter jeg og)

Jeg registrerer at det er en del mødre på dol som gjerne gifter bort døtrene sine med meg.

Det tar jeg til etterretning. :)

Skrevet

Hvaforno? Hvor har du det fra?

Enig i at det høres litt sykt ut.

Skrevet

Nei, du får ingen bøtte av meg.

Jeg syns kardemommeloven funker ganske så bra, jeg. :)

Takk, du var snill nå.

Skrevet

Jeg registrerer at det er en del mødre på dol som gjerne gifter bort døtrene sine med meg.

Det er fordi du skryter så bra av deg sjøl på sexforumet og så unner vi døttrene våre alt vel da vet du.

Og så liker vi tanken på deg som svigersønn :o)

Men hvordan det skulle gått med deg og den andre svigerfaren, det undrer jeg meg på :o)

Skrevet

Ja, for da kan vi lese her hvordan dere har det og sånn :)

Skrevet

har sagt til et par, men ikke mange. .Er likevel hemmelig.

- hatt sex med en jente på ecstacy

- prøvd dop

- hatt trekant.

ah, og alle ser på meg som den mest uskyldigste..

Skrevet

Det er fordi du skryter så bra av deg sjøl på sexforumet og så unner vi døttrene våre alt vel da vet du.

Og så liker vi tanken på deg som svigersønn :o)

Men hvordan det skulle gått med deg og den andre svigerfaren, det undrer jeg meg på :o)

Jeg ser at Flisa også har meldt på en datter.

Kanskje vi burde gå for en slags auksjon? La meg gå for høystbydende?

Skrevet

Eller kanskje jeg skal komme deg i forkjøpet og by på døtrene?

Gjest Hemmeligheten min, skjemmes
Skrevet

At jeg og nabogutten skulle tvinge noen mindre unger til å ha sex med hverandre. Vi var 7 år og sykt opptatt av sex.

Jeg forteller det aldri til noen i rl!!! Gjemmer meg under bordet og blir der...

Gjest undertegnede uten undertegnelse
Skrevet

At jeg og nabogutten skulle tvinge noen mindre unger til å ha sex med hverandre. Vi var 7 år og sykt opptatt av sex.

Jeg forteller det aldri til noen i rl!!! Gjemmer meg under bordet og blir der...

Lang tråd. Tenkte at dette blir spennende lesing. Hentet en kopp kaffe begynte å lese. Hvorfor kan ikke slike samtaler pågå et annet sted? Private samtaler som ikke har med tråden å gjør kan vel taes et annet sted?

Ikke for å være vrang, men likevel?

Mvh

Skrevet

Men tenk på den svigerfaren du får da *he he he* Du slipper svigerfar her men jeg er nok ikke så snill som flisa

Skrevet

Lang tråd. Tenkte at dette blir spennende lesing. Hentet en kopp kaffe begynte å lese. Hvorfor kan ikke slike samtaler pågå et annet sted? Private samtaler som ikke har med tråden å gjør kan vel taes et annet sted?

Ikke for å være vrang, men likevel?

Mvh

"Hvorfor kan ikke slike samtaler pågå et annet sted? Private samtaler som ikke har med tråden å gjør kan vel taes et annet sted?"

Det er jo det som er moro med dol, at man av og til sporer helt av og prater seg bort.

Syns ikke det gjør noe, jeg. Det gjør bare tråden enda mer, tja, hva skal vi si, interessant?

Når du ser noen nick som går igjen mange ganger under hverandre i en tråd, begynner å lese og ser at det ikke er noe du syns er spennende, så kan du bare hoppe til det et annet nick har svart lenger nede i tråden. Så slipper du de irriterende avsporingene ;)

Men altså, det er ikke alle som syns det er irriterende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...