Gå til innhold

Hvilken hemmelighet har du aldri sagt til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kanskje jeg skal komme deg i forkjøpet og by på døtrene?

Det kan du faktisk trygt gjøre, for jeg har sett bilde av begge to og kan gå god for dem. :)

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• Dorthe

22

• amber sun

6

• Goliath

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Men tenk på den svigerfaren du får da *he he he* Du slipper svigerfar her men jeg er nok ikke så snill som flisa

Du er nok snill så lenge du får en til å bytte dekk for deg i ny og ne, tenker jeg! :)

Skrevet

"Hvorfor kan ikke slike samtaler pågå et annet sted? Private samtaler som ikke har med tråden å gjør kan vel taes et annet sted?"

Det er jo det som er moro med dol, at man av og til sporer helt av og prater seg bort.

Syns ikke det gjør noe, jeg. Det gjør bare tråden enda mer, tja, hva skal vi si, interessant?

Når du ser noen nick som går igjen mange ganger under hverandre i en tråd, begynner å lese og ser at det ikke er noe du syns er spennende, så kan du bare hoppe til det et annet nick har svart lenger nede i tråden. Så slipper du de irriterende avsporingene ;)

Men altså, det er ikke alle som syns det er irriterende.

Nemlig!

;o)

Skrevet

Jeg la merke til det og er intet mindre enn rystet. :)

Shocking!

Skrevet

Lang tråd. Tenkte at dette blir spennende lesing. Hentet en kopp kaffe begynte å lese. Hvorfor kan ikke slike samtaler pågå et annet sted? Private samtaler som ikke har med tråden å gjør kan vel taes et annet sted?

Ikke for å være vrang, men likevel?

Mvh

Det er jo det som er halve moroa med dol. Hvem hadde giddet å sitte her og bare lese seriøse innlegg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...