Gjest Femur Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Har en oppgave som jeg gjerne vil ha som spiralhefte. Altså at arkene henger sammen i en spiral også er det gjennomsiktig plast fremside og bakside. Det har sikkert et namn som jeg ikke vet hva er. Hvor kan jeg få gjordt det og hva koster det? 0 Siter
noami Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Gå til en kopibutikk...finner nok en i nærheten av universiteter? Om du bor i Bergen så kan du iallefall sjekke Kopibutikken ved SV bygget. Kostnad, hm, tror det kostet meg 150 eller noe for å printe ut + få det i spiral (70 sider ca). Helt sikkert mindre om du har arkene klare liksom, kan ikek tenke meg det skal være så dyrt. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Gå til en kopibutikk...finner nok en i nærheten av universiteter? Om du bor i Bergen så kan du iallefall sjekke Kopibutikken ved SV bygget. Kostnad, hm, tror det kostet meg 150 eller noe for å printe ut + få det i spiral (70 sider ca). Helt sikkert mindre om du har arkene klare liksom, kan ikek tenke meg det skal være så dyrt. Hva er en kopibutikk? *dum* Bor ikke i Bergen nå. Er ikke en oppgave i forbindelse med høyskolen jeg går på (skal sendes for vurdering), så jeg får ikke lov til å bruke trykkeriet på høyskolen. Eneste plassen jeg vet om de gjør sånt her. 0 Siter
noami Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hva er en kopibutikk? *dum* Bor ikke i Bergen nå. Er ikke en oppgave i forbindelse med høyskolen jeg går på (skal sendes for vurdering), så jeg får ikke lov til å bruke trykkeriet på høyskolen. Eneste plassen jeg vet om de gjør sånt her. Hmm prøv www.allkopi.no - finnes de fleste steder... eller søk på "kopi" i dittdistrikt.no 0 Siter
modesty Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Gå til en kopibutikk...finner nok en i nærheten av universiteter? Om du bor i Bergen så kan du iallefall sjekke Kopibutikken ved SV bygget. Kostnad, hm, tror det kostet meg 150 eller noe for å printe ut + få det i spiral (70 sider ca). Helt sikkert mindre om du har arkene klare liksom, kan ikek tenke meg det skal være så dyrt. De har en kopibutikk i Drammensveien på Skøyen i Oslo, hvis det er der du bor. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 De har en kopibutikk i Drammensveien på Skøyen i Oslo, hvis det er der du bor. Jeg befinner meg på vestlandet :/ 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Hmm prøv www.allkopi.no - finnes de fleste steder... eller søk på "kopi" i dittdistrikt.no Takk.. skal sjekke 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Gjør ikke bokhandlene det lenger? 0 Siter
flisa Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Takk.. skal sjekke Ring en stor bedrift og spør etter markedsavdelingen eller regnskapsavdelingen, så er det sikkert en vennlig sjel som vil gjøre det gratis for deg. Det hadde jeg gjort - ha en sånn men holder til ca 50 mil unna deg! .) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.