Gå til innhold

Spiralhefte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en oppgave som jeg gjerne vil ha som spiralhefte. Altså at arkene henger sammen i en spiral også er det gjennomsiktig plast fremside og bakside. Det har sikkert et namn som jeg ikke vet hva er.

Hvor kan jeg få gjordt det og hva koster det?

Skrevet

Gå til en kopibutikk...finner nok en i nærheten av universiteter? Om du bor i Bergen så kan du iallefall sjekke Kopibutikken ved SV bygget. Kostnad, hm, tror det kostet meg 150 eller noe for å printe ut + få det i spiral (70 sider ca). Helt sikkert mindre om du har arkene klare liksom, kan ikek tenke meg det skal være så dyrt.

Skrevet

Gå til en kopibutikk...finner nok en i nærheten av universiteter? Om du bor i Bergen så kan du iallefall sjekke Kopibutikken ved SV bygget. Kostnad, hm, tror det kostet meg 150 eller noe for å printe ut + få det i spiral (70 sider ca). Helt sikkert mindre om du har arkene klare liksom, kan ikek tenke meg det skal være så dyrt.

Hva er en kopibutikk? *dum*

Bor ikke i Bergen nå. Er ikke en oppgave i forbindelse med høyskolen jeg går på (skal sendes for vurdering), så jeg får ikke lov til å bruke trykkeriet på høyskolen. Eneste plassen jeg vet om de gjør sånt her.

Skrevet

Hva er en kopibutikk? *dum*

Bor ikke i Bergen nå. Er ikke en oppgave i forbindelse med høyskolen jeg går på (skal sendes for vurdering), så jeg får ikke lov til å bruke trykkeriet på høyskolen. Eneste plassen jeg vet om de gjør sånt her.

Hmm prøv www.allkopi.no - finnes de fleste steder... eller søk på "kopi" i dittdistrikt.no

Skrevet

De har en kopibutikk i Drammensveien på Skøyen i Oslo, hvis det er der du bor.

Skrevet

De har en kopibutikk i Drammensveien på Skøyen i Oslo, hvis det er der du bor.

Jeg befinner meg på vestlandet :/

Skrevet

Hmm prøv www.allkopi.no - finnes de fleste steder... eller søk på "kopi" i dittdistrikt.no

Takk.. skal sjekke

Skrevet

Takk.. skal sjekke

Ring en stor bedrift og spør etter markedsavdelingen eller regnskapsavdelingen, så er det sikkert en vennlig sjel som vil gjøre det gratis for deg. Det hadde jeg gjort - ha en sånn men holder til ca 50 mil unna deg! .)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...