Spirello Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hei! Lurer på om dere har noen koselige restauranter med litt forskjllig mat til grei pris å anbefalle på Majorstua? 150 - 230 kr retten er maks.. Helst litt å velge mellom i mat og pris.. 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvis du er ute etter billigmat, så kan kanskje Hare Chrisna restauranten rett ovenfor seven eleven være et valg. Det er en vegetarisk restaurant og du får prøve retter som du sikkert aldri har smakt før i en eksotisk atmosfære 0 Siter
Gjest tips Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 La Såda (her bør du ringe og bestille bord, for veldig god italiensk pizza)) Kokopelli (bestille bord til resturanten oppe, men du skriver deg på liste i baren for å få bord hvis det er fullt i cafedelen nede. Så venter du bare foran peisen til det blir bord ledig). telefonnr. osv finner du på www.gulesider.no 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 http://www.palacegrill.no/default.htm Litt unna Majorstua dah, men best i by'n på mat! 0 Siter
Spirello Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Hvis du er ute etter billigmat, så kan kanskje Hare Chrisna restauranten rett ovenfor seven eleven være et valg. Det er en vegetarisk restaurant og du får prøve retter som du sikkert aldri har smakt før i en eksotisk atmosfære Neitakk... : ) Elsker kjøtt! Og er ikke ute etter billig-mat, men ålreite priser... Får god mat amneg steder i byen som er kosleige og har god servise til den prisen jeg skrev.. men siden vi skal på majorstua tenkte jeg vi kunne spise der og. : ) 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Neitakk... : ) Elsker kjøtt! Og er ikke ute etter billig-mat, men ålreite priser... Får god mat amneg steder i byen som er kosleige og har god servise til den prisen jeg skrev.. men siden vi skal på majorstua tenkte jeg vi kunne spise der og. : ) Hva med Nambus en vietnamesisk resturant på Majorstua?. Elsker maten der og prisene er ikke så aller verst heller 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg er veldig glad i Bølgen&Moi på Briskeby, men det er jo ikke midt på Majostua. men det er jo ikke mer enn fem-ti minutter å gå, og så er det utrolig koselig der. Hvis du vil ha noe billig, så er det god kafe-meny ute ved peisen. Hvis du vil ha mer a-lacarte, så har de en svært god resturant. Adr er Løvenskioldsgt 26 www.bolgenogmoi.no 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hva med Nambus en vietnamesisk resturant på Majorstua?. Elsker maten der og prisene er ikke så aller verst heller Mener du ikke Bambus i kirkeveien? De har god mat! 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Mener du ikke Bambus i kirkeveien? De har god mat! jo Bambus har også god mat men jeg tenker på Nambus som ligger i Majorstuaveien 3 hvis jeg ikke husker feil. 0 Siter
Gjest biffelsker'n Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 jo Bambus har også god mat men jeg tenker på Nambus som ligger i Majorstuaveien 3 hvis jeg ikke husker feil. Ja, Nambus er en bra restaurant. M[ anbefale vårrullende deres..kjempegode!! ellers har vi jo Big Horn Steak House..en amerikansk biffrestaurant med nesten bare biff. Verdens beste indrefileter. Veldig hyggelig og intimt, og ikke formelt. Anbefales!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.