Gjest hvordan hadde du reagert? Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Min samboer har en veninne som han har kjent i snart 20 år. Hun er gift og har barn, og han og jeg har vært sammen i fem år. Jeg føler ikke at det er noe upassende mellom han og henne. Det virker som de har et helt vanlig venne forhold. MEN... når mannen hennes er bortreist på jobb sender hun ofte SMS til samboeren min. Innimellom blir jeg irritert for det kan være opp til 10 for dag. Og hun sender sikkert ihvertfall annen hver dag i gjennomsnitt. Mulig hun kjeder seg, men likevel... jeg blir litt irritert. Får en sjalu følelse inni meg. Hva er det egentlig hun vil sååå ofte? I går sa jeg det til typen min, og han ble sur selvsagt. Men han må jo forstå meg litt også. Jeg tror han hadde reagert på samme måte om jeg drev og fikk ørten sms fra en fyr som jeg kjente. Hva mener DU? ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Allier deg med en fyr du kjenner godt, forklar ham situasjonen og få ham til å sende deg masse sms'er og se hvordan kjæresten din reagerer på det. 0 Siter
Gjest Hvordan hadde du reagert? Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Allier deg med en fyr du kjenner godt, forklar ham situasjonen og få ham til å sende deg masse sms'er og se hvordan kjæresten din reagerer på det. Jeg fikk noen sms fra gutter fra min forrige arbeidsplass. Da ble han litt nysgjerrig og småirritert. Men han unnskyldet seg med at dette var gutter som jeg nettopp var blitt kjent med, og derfor var det annerledes. Han sier at om jeg hadde hatt en kompis jeg hadde kjent siden jeg var liten hadde han ikke reagert? (slik som han og henne). Fint for han å si siden jeg ikke har noen slik kompis fra tusen år tilbake. Takk for svaret ditt forresten. Godt å høre at det er ikke bare jeg som hadde reagert 0 Siter
Gjest hadde reagert som deg Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg fikk noen sms fra gutter fra min forrige arbeidsplass. Da ble han litt nysgjerrig og småirritert. Men han unnskyldet seg med at dette var gutter som jeg nettopp var blitt kjent med, og derfor var det annerledes. Han sier at om jeg hadde hatt en kompis jeg hadde kjent siden jeg var liten hadde han ikke reagert? (slik som han og henne). Fint for han å si siden jeg ikke har noen slik kompis fra tusen år tilbake. Takk for svaret ditt forresten. Godt å høre at det er ikke bare jeg som hadde reagert Svarte i et annet forum.. 0 Siter
Gjest hvordan hadde du reagert? Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Svarte i et annet forum.. Godt å høre jeg ikke er alene. Du også er jente tenker jeg? klem 0 Siter
sigga Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Litt morsomt egentlig, for jeg er ei som sender sms til en kompis av meg ganske ofte. Det er alt fra forespørsler ang. ungene til vitser og bildemeldinger. Det ligger ikke noe mer i det enn at jeg ser ham som en god venn og kollega. Skjønner ikke om hans fru hadde blitt litt irritert, det må jo være lov å ha venner av det motsatte kjønn. Men kanskje du føler sjalusi og irritasjon fordet du ikke stoler på mannen din? I såfall er det noe du må ta opp med ham. 0 Siter
sigga Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg fikk noen sms fra gutter fra min forrige arbeidsplass. Da ble han litt nysgjerrig og småirritert. Men han unnskyldet seg med at dette var gutter som jeg nettopp var blitt kjent med, og derfor var det annerledes. Han sier at om jeg hadde hatt en kompis jeg hadde kjent siden jeg var liten hadde han ikke reagert? (slik som han og henne). Fint for han å si siden jeg ikke har noen slik kompis fra tusen år tilbake. Takk for svaret ditt forresten. Godt å høre at det er ikke bare jeg som hadde reagert Må bare spørre deg; spør han om hvem som sender deg sms? og spør du ham om hvem han får sms fra? 0 Siter
flisa Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Litt morsomt egentlig, for jeg er ei som sender sms til en kompis av meg ganske ofte. Det er alt fra forespørsler ang. ungene til vitser og bildemeldinger. Det ligger ikke noe mer i det enn at jeg ser ham som en god venn og kollega. Skjønner ikke om hans fru hadde blitt litt irritert, det må jo være lov å ha venner av det motsatte kjønn. Men kanskje du føler sjalusi og irritasjon fordet du ikke stoler på mannen din? I såfall er det noe du må ta opp med ham. Me to! 0 Siter
flisa Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg sender også ekstra mange sms'er til min gode mannlige venn når jeg ikke er sammen med gubben, for da har jeg jo tid til det! - Vi har aldri hatt et forhold, og skal aldri ha det heller. Har ikke tenkt tanken engang på at kona skulle ta det ille opp - ofte skriver han; "vi sitter og nyter en bedre middag - misunnelig? - skal hilse så mye fra kona." - og jeg vet at hun hilser! 0 Siter
sigga Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Me to! Jeg ser bare ikke problemet jeg. Det det dreier seg om her må da være tillit?? Eller gjør jeg noe skikkelig ille når jeg sender sms til min venn? Han svarer jo.... 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Så det plager deg fordi hun er hunnkjønn? Hun er jo gift og har barn. Tenk at det hadde vært en kompis av ham i stedet, med kone og barn. Han ville sikkert også sendt fleere meldinger til kjæresten din når kona er bortreist. Ikek fordi han da kan flørte, men fordi han da har tid! La kjæresten din beholde et godt vennskap! Hvis du ikke har tillitt til ham bør du nok revurdere forholdet. 0 Siter
msna Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Er det de typiske vitse-sms-ene er det ikke noe å bry seg om. Jeg har også mange venner jeg sender sms til, og selvfølgelig fler når jeg er alene og kjeder meg. Det betyr ikke noe annet enn en vennskapelig hilsen. 0 Siter
Gjest hvordan hadde du reagert? Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Litt morsomt egentlig, for jeg er ei som sender sms til en kompis av meg ganske ofte. Det er alt fra forespørsler ang. ungene til vitser og bildemeldinger. Det ligger ikke noe mer i det enn at jeg ser ham som en god venn og kollega. Skjønner ikke om hans fru hadde blitt litt irritert, det må jo være lov å ha venner av det motsatte kjønn. Men kanskje du føler sjalusi og irritasjon fordet du ikke stoler på mannen din? I såfall er det noe du må ta opp med ham. Joda sant det du sier om tillit. Jeg har tidligere fått meg en støkk fordi han skrev ekstremt upassende meldinger med en nett veninne. Det er så lenge som tre år siden, men det var en skikkelig støkk pga meldingenes innhold... Så klart vil jeg han skal ha venner av motsatt kjønn også, det er jo bare bra. Men om det blir mas fra hennes side siden blir jeg litt urolig og utrygg. For som jeg skrev, innimellom er det maange meldinger på en dag. Bra at du har en god kompis å skrive til da. Men mulig kona hans syns det er irriterende om du skriver mange ganger i uken? Kan aldri vite. Har snakka med han om dette her i dag og han ble rar i trynet sitt. Tror ikke han har noe å skjule akkurat, men syns det er ubehagelig enda. Ivertfall om det er litt "hyssj du får ikke lese-meldinger" 0 Siter
Gjest hvordan hadde du reagert Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Så det plager deg fordi hun er hunnkjønn? Hun er jo gift og har barn. Tenk at det hadde vært en kompis av ham i stedet, med kone og barn. Han ville sikkert også sendt fleere meldinger til kjæresten din når kona er bortreist. Ikek fordi han da kan flørte, men fordi han da har tid! La kjæresten din beholde et godt vennskap! Hvis du ikke har tillitt til ham bør du nok revurdere forholdet. Jeg har ikke mistenkt han noen gang for å være fysisk utro og tror heller ikke han vil være det. Men jeg har opplevd veldig upassende sms meldinger mellom han og en nett veninne. Det er så lenge som tre år siden, men støkken sitter i meg enda og blusser opp når det gjelder noe med sms og sms som jeg ikke skal få lese. Tillit er en skjør ting i et forhold. Ærlighet og åpenhet er bare så utrolig viktig. Ha en fin adventstid. 0 Siter
Gjest hadde reagert som deg Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har ikke mistenkt han noen gang for å være fysisk utro og tror heller ikke han vil være det. Men jeg har opplevd veldig upassende sms meldinger mellom han og en nett veninne. Det er så lenge som tre år siden, men støkken sitter i meg enda og blusser opp når det gjelder noe med sms og sms som jeg ikke skal få lese. Tillit er en skjør ting i et forhold. Ærlighet og åpenhet er bare så utrolig viktig. Ha en fin adventstid. Du også 0 Siter
Elis31 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg synes ikke det finnes noen standard svar på slike ting. Men det som teller er hvordan de to partene i forholdet har det. Hvis en part synes det er litt drøyt, så synes jeg kanskje den andre parten burde støtte det litt. Synes det er litt mange overprippne folk her på Dol som synes at man skal finne seg i alt og bevare tilliten. Men tilliten kommer vel ofte av at man blir forstått og tatt på alvor, selv om man er litt småsjalu? Jeg tror ikke alle som er like beinharde i teorien, hadde syntes det vært like gøy i praksis om partnerer fikk mye kontakt fra det annet kjønn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.