Gjest trulte1976 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg er en ung kvinne som har samboer og var på julebord forrige helg, der klinte jeg med en ny kollega, bør jeg fortelle det til samboeren min? 0 Siter
bravura Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Ja, Kanskje det er slå opp grunn for han, i så fall burde han få vite sannheten om hvem han er sammen med. 0 Siter
noami Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Om det ikke betydde noe for deg, så nei, ingen grunn til å gjøre ham lei seg. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Nei, det syns jeg ikke du skal gjøre. Det vil ikke gjøre noe ugjort, og vil heller ikke være ok gjort mot samboeren din. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Nei, han har sikkert gjort masse han ikke har fortalt deg om. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Nei. Men om du kjenner at du har lyst til å gjøre det igjen, eller gjøre mer, og tror det er sannsynlig at du gjør det - bør du tenke etter om du er i riktig forhold. 0 Siter
Gjest jeg nekter å dekke andres oppførsel Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Er du helt sikker på at han ikke kan få greie på det av noen andre som var på julebordet.? Selv ser jeg litt av hvert på julebord og hvis en partner hadde spurt meg om noe skjedde med han eller hun sin samboer hadde jeg ikke lyvet og sagt at ingenting hendte. Selvsagt hadde jeg ikke sagt noe hvis jeg ikke var blitt spurt, men jeg lyver ikke for å skåne noen andre altså! Det er mye klåing med fulle folk, men det er ingen unnskyldning at ting er lov på et julebord uten partner. Man må ta ansvar for sine handlinger. Så det får bli opptil deg om du vil fortelle det. Hvis det er uskyldig så ville jeg fortalt det og bedt om unnskyldning. Mer ille blir det hvis han får rede på det en annen gang. 0 Siter
Gjest mener jeg, da Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvis det er sjanse for at han blir fortalt det fra andre / at andre som han kjenner så det, så ville jeg fortalt det. (og ønsket å vite det hvis det var min kjæreste). Hvis ingen så det (ihvertfall ingen som kjenner ham), og du angrer og ikke mente noe med det, så synes jeg det er din samvittighet som skal lide, uten at du dytter det over på ham (jeg ville ikke ønsket å vite det). 0 Siter
Gjest gorr Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Det er et forum her som heter Samliv. 0 Siter
Gjest mener jeg2 Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Man skal være ærlig, så jeg mener at du bør si det. 0 Siter
Excelsion Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Du burde absolutt fortelle det. Samboeren din fortjener selv å velge om han det spiller noen rolle. Du har ikke rett til å ta valget for ham! Personlig hadde jeg aldri vært sammen med noen som bare "klinte" med noen andre, har du gjort det en gang kommer du garantert til å gjøre det igjen. 0 Siter
mAd Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvis dette er en person du har null følelser for og som du aldri kommer til å gjøre noe med igjen og det er sikkert at han ikke vil høre det fra noen andre, vel, hva har du å vinne med å fortelle det? Sånn ellers syns jeg det var en skikkelig idiotisk ting å gjøre. 0 Siter
Gjest Pirkepetra? Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Det er et forum her som heter Samliv. Og et som heter Åpent forum, der alt kan taes opp:) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hadde jeg gjort noe så pinlig som "det klassiske julebordstuntet" hadde jeg ikke sagt det til *noen*. Snakk om å gjøre en klassisk blemme. :-P 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hold kjeft og så kan du sitte der med din dårlige samvittighet. Den er straff nok den hvis du har normal samvittighet og det høres du ut som du har ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ingen har vondt av det han ikke vet. Det er bare dumt å fortelle han det, hvis ikke du har en såpass kristen moral at du føler at du må være feilfri og underkaste deg din mann. Hvis du deler det synet at mannen skal bestemme over sin hustru og tukte henne og har lyst å bli tuktet så sier du til han. Ha dine hemmeligheter så lenge de ikke skader han og din sjelefred. Hvis du føler at du er lei samboeren din og at du lengtes etter noe annet, ja da bør dere snakke sammen OM DET. 0 Siter
Gjest gorr Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Og et som heter Åpent forum, der alt kan taes opp:) Åpent forum er kjempefint, det,men egner seg best for temaer som ikke passer inn i andre fora. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.