Gå til innhold

Noen forslag til gode dvd-filmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er faktisk veldig bra! Tar romantikk,stemning og etikk fra gamle dagers guttebok-romaner og flytter det inn i 2004.

Den er i dessverre i ferd med å bli byttet da det bare var engelsk tale og ingen norsk teksting på den :(

Ungene mine er ikke så stø i engelsk.

Skrevet

Passer IKKE for en på 7 år..

Hun er 7 1/2 år da og det er 11 års grense på den, men vi skal ikke se den, den hadde ikke norsk teksting.

Skrevet

Kommer helt an på ungen det da.. En tøff liten gutt som har sett 1ern eller en liten pinglejente som ikke tør se noe action. Ytterpunkter så klart.

Skrevet

Jaggu gjø'n det! Tror det må være DEN filmen for meg :-)

Den er utrolig bra!! :)

Henriette1365380130
Skrevet

Det spørs vel veldig. Lillebroren min elsker james bond, spiderman, pirates of the caribbean osv. Han er 6.

Skrevet

Det spørs vel veldig. Lillebroren min elsker james bond, spiderman, pirates of the caribbean osv. Han er 6.

The day after tomorrow ble de :o)

Skrevet

Kommer helt an på ungen det da.. En tøff liten gutt som har sett 1ern eller en liten pinglejente som ikke tør se noe action. Ytterpunkter så klart.

Her er det ingen pinglete jenter, bare tøffe jenter :o)

Skrevet

Det ble The day after tomorrow. Er den godkjent for ei på 7 1/2 år? Hun ble nå ihvertfall ikke noe redd.

Skrevet

Det ble The day after tomorrow. Er den godkjent for ei på 7 1/2 år? Hun ble nå ihvertfall ikke noe redd.

Den er nå hvertfall værre enn Spiderman 2, ville jeg tro.

Day After Tomorrow har dødsfall blant "heltene" som skildres ganske intenst, de har en scene som viser en mengde mennesker som har frosset ihjel, og den har noen skumle ulve-scener blant annet. I tillegg skildres trusselen om jordens undergang på en virklighetsnær måte. Men den har stort sett hjertet på rette sted, og en "artig" politisk tvist på slutten.

Dessuten skildres skolelys som vanlige ungdommer og ikke som geeks, det er bra.

Skrevet

Her er det ingen pinglete jenter, bare tøffe jenter :o)

Hehe det er bra! Da går det nok bra med Spiderman også vil jeg tro. I hvert fall når jeg leser at The Day After Tomorrow gikk flott :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...