Gjest fattig student Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 jeg er student og har tenkt til å bruke mellom 50-70 kroner til hver. Det er jo tanken som teller. Hvilken prisklasse er det dere sikter dere inn mot? 0 Siter
Gjest gir ikke til så mange Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Man kan få mye bra for under 100! Jeg kjøper faktisk gaver gjennom året. Finner mye fint på tilbud f.eks. i januar. Kjøpte julegave til moren min i sommer.. Genser til faren min i høst (kostet 50, nedsatt fra 300). Slik fordeler jeg utgiftene. På f.eks. bokkilden er det av og til gode tilbud, men bokhandlere har også bøker billig innimellom. Fant noen til 20 kroner stk i høst. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Man kan få mye bra for under 100! Jeg kjøper faktisk gaver gjennom året. Finner mye fint på tilbud f.eks. i januar. Kjøpte julegave til moren min i sommer.. Genser til faren min i høst (kostet 50, nedsatt fra 300). Slik fordeler jeg utgiftene. På f.eks. bokkilden er det av og til gode tilbud, men bokhandlere har også bøker billig innimellom. Fant noen til 20 kroner stk i høst. Men da fratar du jo folk muligheten til å bytte da! Hvis farge og størrelse ikke passer. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Men da fratar du jo folk muligheten til å bytte da! Hvis farge og størrelse ikke passer. Mener du seriøst at julegavene må kjøpes til full pris i desember for at mottakeren skal kunne bytte den? Det synes jeg er tull, vil de ikke ha den, passer den ikke osv kan de vel gi den videre? Det er jo mange som bestiller gaver, kjøper gaver i utlandet osv, de kan heller ikke byttes. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kjøper ikke gaver til venner, kun til barna i nær familie. 0 Siter