Gå til innhold

hvor mye penger bruker dere på presanger til venner?

Anbefalte innlegg

Gjest fattig student
Skrevet

jeg er student og har tenkt til å bruke mellom 50-70 kroner til hver. Det er jo tanken som teller. Hvilken prisklasse er det dere sikter dere inn mot?

Gjest gir ikke til så mange
Skrevet

Man kan få mye bra for under 100! Jeg kjøper faktisk gaver gjennom året. Finner mye fint på tilbud f.eks. i januar. Kjøpte julegave til moren min i sommer.. Genser til faren min i høst (kostet 50, nedsatt fra 300). Slik fordeler jeg utgiftene. På f.eks. bokkilden er det av og til gode tilbud, men bokhandlere har også bøker billig innimellom. Fant noen til 20 kroner stk i høst.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Man kan få mye bra for under 100! Jeg kjøper faktisk gaver gjennom året. Finner mye fint på tilbud f.eks. i januar. Kjøpte julegave til moren min i sommer.. Genser til faren min i høst (kostet 50, nedsatt fra 300). Slik fordeler jeg utgiftene. På f.eks. bokkilden er det av og til gode tilbud, men bokhandlere har også bøker billig innimellom. Fant noen til 20 kroner stk i høst.

Men da fratar du jo folk muligheten til å bytte da! Hvis farge og størrelse ikke passer.

Skrevet

Men da fratar du jo folk muligheten til å bytte da! Hvis farge og størrelse ikke passer.

Mener du seriøst at julegavene må kjøpes til full pris i desember for at mottakeren skal kunne bytte den? Det synes jeg er tull, vil de ikke ha den, passer den ikke osv kan de vel gi den videre? Det er jo mange som bestiller gaver, kjøper gaver i utlandet osv, de kan heller ikke byttes.

Skrevet

Kjøper ikke gaver til venner, kun til barna i nær familie.

Skrevet

Til venninnene mine holder jeg meg til julegaver for mellom 50-100 kroner. Den prisen har vært omtrent uendret siden studietiden, selv om vi nå tjener godt, alle sammen.

Vi gir hverandre småting, ikke for prisen, men fordi det er hyggelig å utveksle gaver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...