stromme Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Hvem er det Hans Ole er sammen med nå da???? Noen som har lest Se og Hør i dag? Tro om det var dette han mente med at han var usikker på seg selv. At han hadde en annen jente i sikte og ikke visste hvem han skulle velge....? Stakkar Heidi. Men godt for henne at hun ble kvitt`n. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men du - jeg fikk bare sett slutten i går. Blir programmet sendt i reprise? 0 Siter
stromme Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Skrevet 10. desember 2004 Kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men du - jeg fikk bare sett slutten i går. Blir programmet sendt i reprise? Aner ikke....men det programmet ble spilt inn dagen etter at de var i Italia....så det var jo `gammelt` nytt.... 0 Siter
Gjest Anna Belinda Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men du - jeg fikk bare sett slutten i går. Blir programmet sendt i reprise? reprise på lørdag ettermiddag ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 reprise på lørdag ettermiddag ) Å! Takk! vi skal stille inn videoen i kveld, så vi husker å ta det opp :-) Skal ha middagsgjester i morgen, så jeg kan vel ikke sette meg ned og se på Bonderomantikk! 0 Siter
Dory Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 Jeg har lest det:) Han er sammen med ei som heter Camilla. Han traff henne på en MC utstiling før han ble med på bonderomantikk. Men han sa i i fra at han skulle være med i dette programmet. Men de var ikke sammen da de først møttes asså. De bare skrev sms tror jeg. Så skrev hun faktisk inn brev, man han valgte å ikke ta henne med, i og med at han hadde truffet henne i virkeligheten tidligere. Da han var med i bonderom, hadde de null kontakt. Da bonderom. ble slutt, valgte han altså å ikke bli sammen med Heidi Kjos. Så møtte han igjen Camilla tilfeldig i Oslo. Så hadde de date på MC Donalds;) Ja, slik avr den historen ca. (Husker ikke helt, men sånn ca slik var den:)) 0 Siter
Gjest psssst Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 http://www.raumnes.no/ bla deg litt ned på sida 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har lest det:) Han er sammen med ei som heter Camilla. Han traff henne på en MC utstiling før han ble med på bonderomantikk. Men han sa i i fra at han skulle være med i dette programmet. Men de var ikke sammen da de først møttes asså. De bare skrev sms tror jeg. Så skrev hun faktisk inn brev, man han valgte å ikke ta henne med, i og med at han hadde truffet henne i virkeligheten tidligere. Da han var med i bonderom, hadde de null kontakt. Da bonderom. ble slutt, valgte han altså å ikke bli sammen med Heidi Kjos. Så møtte han igjen Camilla tilfeldig i Oslo. Så hadde de date på MC Donalds;) Ja, slik avr den historen ca. (Husker ikke helt, men sånn ca slik var den:)) Date på MC Donalds - oioioi, for en catch han må være! 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 http://www.rallyruth.com/Bilder/Div%20bilder/camilla.jpg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.