Gjest ansatt Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Sjefen min må ha konstant oppmerksomhet.Det vil si at hun snakker høyt, må ha siste ordet, ler høyt, lytter ikke, ¨¨ I sosiale lag MÅ hun være midtpunktet,passer på at ALLE ser henne. Er dette en sykdom ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Dersom det oppfyller hovedkriteriene til en pf: Det fører til betydelig subjektivt ubehag for en selv eller andre eller det fører til betydelig nedsatt funskjon arbeid/sosialt/familie og personlighetstrekket er varig og ridid (hun bruker det i ulike situasjoner enten det passer eller ikke), så er det en pf cluster B. Sannsynligvis dramatiserende (tidligere hystriform). 0 Siter
Gjest anonym som bare det Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Dersom det oppfyller hovedkriteriene til en pf: Det fører til betydelig subjektivt ubehag for en selv eller andre eller det fører til betydelig nedsatt funskjon arbeid/sosialt/familie og personlighetstrekket er varig og ridid (hun bruker det i ulike situasjoner enten det passer eller ikke), så er det en pf cluster B. Sannsynligvis dramatiserende (tidligere hystriform). Dette kunne være svigermor! - og jeg mener det seriøst. Det fører til at folk tar avstand fra henne. og min mann lider under det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.