Gå til innhold

Dere som liker Mads Mikkelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld kommer filmen "Elsker deg for evig", mend Mads Mikkelsen i hovedrollen.

En "må se-film"?

;)

Gjest skal kanskje se den en gang til..
Skrevet

Å, den er fin!!

Skrevet

Søren også, jeg som hadde planlagt å se "Et vakkert sinn", så går de samtidig.

GÅr det i det hele tatt an å få videoen til å ta opp fra parabol-kanaler? Enkelt/vanskelig?

Skrevet

Klikket på Mads Mikkelsen.... "han ligner på pappa", utbrøt fireåringen.

Ja, det var jo du som hadde en mann som lignet på ham, ja! Husker det fra en tråd i sommer...

En rå, sexy type som dampet testosteron, var det ikke det du sa?

;)

Skrevet

Klikket på Mads Mikkelsen.... "han ligner på pappa", utbrøt fireåringen.

Jeg kjenner en som ligner på ham...og som har en sønn i 4-årsalderen...Dere bor ikke i Stavanger-området tilfeldigvis??hihi

Skrevet

Digger den familien, men jeg hadde også tenkt å se Crowefilmen. Hmm. Nå må jeg tenke litt ;)

Skrevet

Jeg kjenner en som ligner på ham...og som har en sønn i 4-årsalderen...Dere bor ikke i Stavanger-området tilfeldigvis??hihi

Nei.

Skrevet

Ja, det var jo du som hadde en mann som lignet på ham, ja! Husker det fra en tråd i sommer...

En rå, sexy type som dampet testosteron, var det ikke det du sa?

;)

Nei, _jeg_ sier ikke det. Men det er blitt sagt.

Skrevet

Nei, _jeg_ sier ikke det. Men det er blitt sagt.

Mener du sa at det var en nabo eller en venn av dere som sa det. Så det ble feil å si at det var du som sa det, beklager.

Var bare positivt ment, da. :)

Skrevet

Mener du sa at det var en nabo eller en venn av dere som sa det. Så det ble feil å si at det var du som sa det, beklager.

Var bare positivt ment, da. :)

Skjønner det. Jeg har bare aldri tenkt sånn på det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...