Jeg er en annen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Når jeg åpner en fil i Opera, f.eks. et pdf-dokument, lagrer Opera denne filen. Dette er irriterende, de jeg øsnker å kunne se på dokumenter uten at haqrddisken fylles opp av dem. Det må da gå an å slå av denne lagringsfunskjonen på et vis(?), men jeg finner det ikke i Instillinger. Noen som vet? 0 Siter
citoyen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Alle nettlesere lagrer filene du ser på. Med Internet Explorer ser du dem bare ikke, fordi de lagres sammen med andre midlertidige filer. Du kan gjøre det samme i Opera - lagre filene i en midlertidig katalog og slett dem ved behov. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Alle nettlesere lagrer filene du ser på. Med Internet Explorer ser du dem bare ikke, fordi de lagres sammen med andre midlertidige filer. Du kan gjøre det samme i Opera - lagre filene i en midlertidig katalog og slett dem ved behov. Ok, men Explorer benytter vel en eller annen temp-katalog som Windows sletter automatisk med jevne mellomrom, i Opera må jeg vel i så fall slette dem manuelt? 0 Siter
citoyen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ok, men Explorer benytter vel en eller annen temp-katalog som Windows sletter automatisk med jevne mellomrom, i Opera må jeg vel i så fall slette dem manuelt? Ikke hvis du velger å lagre dem i temp-katalogen. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Ikke hvis du velger å lagre dem i temp-katalogen. Ingen dum ide *kremt*. Da tenker du på WINDOWS/Temp ikke sant? Tusen takk for hjelpen! 0 Siter
citoyen Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Ingen dum ide *kremt*. Da tenker du på WINDOWS/Temp ikke sant? Tusen takk for hjelpen! Akkurat hvor Windows sin temp-katalog ligger avhenger av Windows-versjonen. Du kan også lagre filene i Operas egen temp-katalog - hvor den ligger finner du ved å gå på Help - About Opera, og se hvilken sti som står ved "Cache". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.