Grip Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Så er det skjedd igjen; Jeg falt for fristelsen og kjøpte ferske dadler i denne søte tid. Først når jeg kommer hjem, oppdager jeg at varene kommer fra prestehelvetet i Iran. Det betyr at varene tilfaller bikkja, og at jeg må kjøpe nye fra Camel, israelske må vite. Det samme skjedd i fjor. Irriterende. En viss grad av politisk bevissthet bør være førende for våre innkjøp. ....... Jaja, sånn går nu dagan.. 0 Siter
Sør Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Du skriver: "og at jeg må kjøpe nye fra Camel, israelske må vite" Så alternativet er altså å støtte statsterrorisme og ulovlig okkupasjon av andre folk landområder. Da tror jeg faktisk jeg ville klart meg uten dadler. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Herregud!!! Du må ikke gi det til hunden din!!!!! 0 Siter
Grip Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Herregud!!! Du må ikke gi det til hunden din!!!!! Åffer de'a? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Du skriver: "og at jeg må kjøpe nye fra Camel, israelske må vite" Så alternativet er altså å støtte statsterrorisme og ulovlig okkupasjon av andre folk landområder. Da tror jeg faktisk jeg ville klart meg uten dadler. Hmmm, kanskje det er noe for Vardø-væringene??? Dyrke dadler. Dere vil vel spise dadler fra Vardø? *kor henter æ det fra??* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Åffer de'a? Fra Iran???? Tenk litt sjøl da. 0 Siter
Sør Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Hmmm, kanskje det er noe for Vardø-væringene??? Dyrke dadler. Dere vil vel spise dadler fra Vardø? *kor henter æ det fra??* Is-dadler? MEd vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Skrevet 11. desember 2004 Fra Iran???? Tenk litt sjøl da. Hvis han spiser nok, kan det hende han spyr. Og da kan det jo hende at han får styggen på mullah'er. Og det er jo ikke det verste. Tenk det da; Anti-Krekar-bikkje. .... Ellers kan jeg selvsagt dra tilbake til butikken og slå i bordet, og si at jeg fan ikke finner meg i å bli pålurt denslag muslimske prestevarer. Det må for helvete gå an å kjøpe seg noen julevarer uten å måtte med guarden oppe, ustanselig. Penga tilbake, ellers blir det helvete. .... Da går det gjerne greit. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Is-dadler? MEd vennlig hilsen Dadler med lodderogn, dadler med smak av torsk osv. Det blir berre lekkert. 0 Siter
Sør Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Dadler med lodderogn, dadler med smak av torsk osv. Det blir berre lekkert. Jeg har en stygg mistanke om at markedet vil forbli ...øh... "lokalt"! Med vennlig hilsen 0 Siter
favn Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Dadler? Hm, nå må jeg bare klamre meg fast til vårt felles credo pinnekjøttet, vennen. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Også at de derre muslingene driver og lager JULEMAT!Uhørt. De feirer jo ikke engang jul...! Nei, takke seg til kristne, eller til nøds jødiske, dadler. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. desember 2004 Skrevet 11. desember 2004 Selvsagt må varene merkes, slik at folk unngår å kjøpe noe som er produsert av slaver i et etno-teokratisk diktatur. Jeg ser tydelig grunnlag for å få refundert beløpet - uten diskusjon. En kan riktignok forvente motbør fra det stalinist-styrte LO og diverse andre tvilsomme politiske miljøer på den sosialistiske ventresiden, men det kommer vel neppe som noen...eh, bombe? 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Ja, og fruktskåla i år er bare full av Sharon-frukt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.