Gå til innhold

Årets repetative juleflause..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det skjedd igjen; Jeg falt for fristelsen og kjøpte ferske dadler i denne søte tid.

Først når jeg kommer hjem, oppdager jeg at varene kommer fra prestehelvetet i Iran.

Det betyr at varene tilfaller bikkja, og at jeg må kjøpe nye fra Camel, israelske må vite.

Det samme skjedd i fjor. Irriterende. En viss grad av politisk bevissthet bør være førende for våre innkjøp.

.......

Jaja, sånn går nu dagan..

Skrevet

Du skriver: "og at jeg må kjøpe nye fra Camel, israelske må vite"

Så alternativet er altså å støtte statsterrorisme og ulovlig okkupasjon av andre folk landområder.

Da tror jeg faktisk jeg ville klart meg uten dadler.

Skrevet

Herregud!!! Du må ikke gi det til hunden din!!!!!

Åffer de'a?

Skrevet

Du skriver: "og at jeg må kjøpe nye fra Camel, israelske må vite"

Så alternativet er altså å støtte statsterrorisme og ulovlig okkupasjon av andre folk landområder.

Da tror jeg faktisk jeg ville klart meg uten dadler.

Hmmm, kanskje det er noe for Vardø-væringene??? Dyrke dadler. Dere vil vel spise dadler fra Vardø?

*kor henter æ det fra??*

Skrevet

Hmmm, kanskje det er noe for Vardø-væringene??? Dyrke dadler. Dere vil vel spise dadler fra Vardø?

*kor henter æ det fra??*

Is-dadler? :D

MEd vennlig hilsen

Skrevet

Fra Iran???? Tenk litt sjøl da.

Hvis han spiser nok, kan det hende han spyr. Og da kan det jo hende at han får styggen på mullah'er. Og det er jo ikke det verste. Tenk det da; Anti-Krekar-bikkje.

....

Ellers kan jeg selvsagt dra tilbake til butikken og slå i bordet, og si at jeg fan ikke finner meg i å bli pålurt denslag muslimske prestevarer. Det må for helvete gå an å kjøpe seg noen julevarer uten å måtte med guarden oppe, ustanselig.

Penga tilbake, ellers blir det helvete.

....

Da går det gjerne greit.

Skrevet

Is-dadler? :D

MEd vennlig hilsen

Dadler med lodderogn, dadler med smak av torsk osv. Det blir berre lekkert.

Skrevet

Dadler med lodderogn, dadler med smak av torsk osv. Det blir berre lekkert.

Jeg har en stygg mistanke om at markedet vil forbli ...øh... "lokalt"!

:D

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dadler? Hm, nå må jeg bare klamre meg fast til vårt felles credo pinnekjøttet, vennen.

Skrevet

Også at de derre muslingene driver og lager JULEMAT!Uhørt. De feirer jo ikke engang jul...!:) Nei, takke seg til kristne, eller til nøds jødiske, dadler.

Skrevet

Selvsagt må varene merkes, slik at folk unngår å kjøpe noe som er produsert av slaver i et etno-teokratisk diktatur. Jeg ser tydelig grunnlag for å få refundert beløpet - uten diskusjon.

En kan riktignok forvente motbør fra det stalinist-styrte LO og diverse andre tvilsomme politiske miljøer på den sosialistiske ventresiden, men det kommer vel neppe som noen...eh, bombe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...