Gå til innhold

Min store helt fra 80-tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bittelitt negativ? Eller dårlig selvtillit eller noe siden du må si noe negativt om alle..?

Hjaaa, bånn selvtillit. Nå skal jeg skape bort æ, ø og å fra tastaturet, flytte fra Emma Hjort og drømmebosette meg i liksom-Florida, der jeg skal skrive sommerhilsner fra balkongen mens jeg super pina colada.

På veggen har jeg et digert bilde av Oprah med ræua til, og ti dartpiler ved siden av meg, der jeg sitter i reclinern og kul'ern. Cruisern henger på dass, og får trynet sitt jevnlig behandlet med brunkrem. (naturprodukt, siden har er troende)

Ånei, dække lett å værra mei, serru!

*julestemning*

Skrevet

Hjaaa, bånn selvtillit. Nå skal jeg skape bort æ, ø og å fra tastaturet, flytte fra Emma Hjort og drømmebosette meg i liksom-Florida, der jeg skal skrive sommerhilsner fra balkongen mens jeg super pina colada.

På veggen har jeg et digert bilde av Oprah med ræua til, og ti dartpiler ved siden av meg, der jeg sitter i reclinern og kul'ern. Cruisern henger på dass, og får trynet sitt jevnlig behandlet med brunkrem. (naturprodukt, siden har er troende)

Ånei, dække lett å værra mei, serru!

*julestemning*

*lol* Du er`kke sann! ;)

Skrevet

*lol* Du er`kke sann! ;)

Næh, dessuten er jeg myyyyyyyyyyyyye toeffere enn tom krus. Og penere.

Skrevet

Nei, syns ikke han er noe sexy, jeg. Han er for glatt.

Men jeg husker at jeg likte ham da jeg var tenåring.

Før jeg visste bedre ;)

Skrevet

synge kan han men sexy er han ikke. Tror nok det er menn som finner ham mest sexy

Syns både Tom Cruise og Robbie Williams er sexy, jeg da, selv om jeg ikke er glad i masse tatoveringer. Om enn sexy på hver sin måte.

Skrevet

Er ikke Tom Cruise egentlig dverg?

For øvrig var jeg mest imponert over Oprah. Jeg trodde hun var i slutten av 50-årene men så jo nå at hun umulig han ha vært mer enn i midten av 30-årene.

Skrevet

Nei, syns ikke han er noe sexy, jeg. Han er for glatt.

Men jeg husker at jeg likte ham da jeg var tenåring.

Før jeg visste bedre ;)

Samme her. Heldigvis har vi tatt til fornuft!

;o)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Er ikke Tom Cruise egentlig dverg?

For øvrig var jeg mest imponert over Oprah. Jeg trodde hun var i slutten av 50-årene men så jo nå at hun umulig han ha vært mer enn i midten av 30-årene.

Jeg for min del var mest imponert over Patti La'freakin'belle

Skrevet

Hun var bare suvereen.

Skrevet

Ja, hun var helt konge!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...