Gå til innhold

Nosejob

Gjest Sledge Hammer

Anbefalte innlegg

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Har ikke unngått å få med meg bonderomantikk og Jakten på kjærligheten. Vanskelig å unngå, egentlig. Særlig har jeg ikke unngått å legge merke til størrelsen på nesa til Wenche Søndrol. Søt og sjarmerende jente, men altså med et grev av en annen verden.

Når man har et sånt blikkfang midt i frontalen, hadde det vært noe å si på å foreta visse kirurgiske inngrep for å minske litt på grevet? Altså, det eneste folk legger merke til er jo nesa. Hadde jeg jobba sammen med et sånt menneske hadde jeg blitt så forstyrra at jeg ikke hadde fått med meg et ord av hva som ble sagt. Og tenk når hun nyser! Det må jo gi utslag på Richters skala.

Men seriøst, det er da ikke noe annerledes å minske et gedigent nesegrev enn å rette på dumbo-ører?

Skrevet

Jeg har hverken sett dama eller nesa hennes. Men blir kvalm av innlegget ditt. Jeg hadde aldri klart å jobbe sammen med deg, og de meningene dine, om du så hadde sett ut som Brad Pitt.(for du er vel mann?)

"Vi elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre.Vi synes de er vakre fordi vi elsker dem."

Skrevet

Jeg har da fulgt med på bonderomatikk men har ikke lagt merke til noe spesielt med nesa hennes.

Er det kanskje øynene dine det er noe galt med?

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Jeg har hverken sett dama eller nesa hennes. Men blir kvalm av innlegget ditt. Jeg hadde aldri klart å jobbe sammen med deg, og de meningene dine, om du så hadde sett ut som Brad Pitt.(for du er vel mann?)

"Vi elsker ikke mennesker fordi vi synes de er vakre.Vi synes de er vakre fordi vi elsker dem."

Hun har en stor nese. Kan da være et bra menneske for det?

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Jeg har da fulgt med på bonderomatikk men har ikke lagt merke til noe spesielt med nesa hennes.

Er det kanskje øynene dine det er noe galt med?

Alvorlig talt, hun har stor nese.

Gjest mener jeg
Skrevet

Søt og sjarmerende jente. Ikke noe i veien med nesa! Alle neser er ulike...

Skrevet

Hun har en stor nese. Kan da være et bra menneske for det?

Klart hun kan være et bra menneske. Så hvorfor gidde å skrive et slikt "destruktivt" innlegg om henne? Tenk om hun kom inn her og leste det? Det er sånne som deg, som skaper komplekser hos folk. Forstyrres du av nesa hennes, kan du bare skru av tv´n.At du møter henne personlig er vel lite sannsynlig, og om det skjer, bare se en annen vei.Hvis hun finner ut selv at nesa plager henne, og vil gjøre noe med den, er det ok. Men ingen har rett til å fortelle andre at de bør fikse på utseendet sitt, mener nå jeg!

Skrevet

Tror du er litt for påvirket av diverse TV-serier om plastisk kirurgi, hvis du får problemer av å se nesa hennes. Foreslår at du unngår å se sånt på TV et par års tid, så kanskje du lander igjen ;-)

Skrevet

Synes at dette innlegget var lite passende.

Synes Wenche er ei trivelig jente, hun har faktisk bare blitt koselig.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ha'kke lagt merke til at nesa er så veldig stor jeg! Men så er jeg vel under gjennomsnitt opptatt av om folk er pene eller ikke kanskje.

Skrevet

La nesa være som den er. Kanskje er det nettopp der personligheten sitter?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Har hun stor nese?? Kan ikke si at jeg har lagt merke til det, så jeg måtte søke opp et bilde av henne. Hun har en søt nese, og er i det hele tatt urimelig søt.

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Tror du er litt for påvirket av diverse TV-serier om plastisk kirurgi, hvis du får problemer av å se nesa hennes. Foreslår at du unngår å se sånt på TV et par års tid, så kanskje du lander igjen ;-)

Du misforstår helt. Hun er ei søt jente, helt klart. Og jeg er ikke tilhenger av plastiske operasjoner, men akkurat i hennes tilfelle ville jeg hatt forståelse for det. Tenk så søt hun ville blitt med litt mindre nese?

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Synes at dette innlegget var lite passende.

Synes Wenche er ei trivelig jente, hun har faktisk bare blitt koselig.

Folk som snakker om hva som er passende eller ikke, er som regel ganske høymoralske. Det vil si, uinteressante.

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Jeg synes innlegget ditt oser av peniskomplekser.

Den må du forklare.

Skrevet

Rart hvordan vi oppfatter ting....selv ville jeg aldri kalt dama hverken søt eller sjarmerende, heller tvert om. Men nesa finner jeg ingen ting galt med.

Skrevet

Du misforstår helt. Hun er ei søt jente, helt klart. Og jeg er ikke tilhenger av plastiske operasjoner, men akkurat i hennes tilfelle ville jeg hatt forståelse for det. Tenk så søt hun ville blitt med litt mindre nese?

Synes hun er utrolig søt med den nesa, og hun ville mistet noe av det spesielle, søte, om hun fjernet den. Det er synd, og kjedelig når alle skal ha lik nese.

Gjest Sledge Hammer
Skrevet

Synes hun er utrolig søt med den nesa, og hun ville mistet noe av det spesielle, søte, om hun fjernet den. Det er synd, og kjedelig når alle skal ha lik nese.

Hehe. Ok. Fin måte å se det på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...