Gjest Timari Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Håper Bebba kan svare på dette jeg mente at det var og fremdeles var skolefag der borte, mens hun jeg kjenner som skulle dit mente at de ikke lærte det lenger, og at de fleste islendinger føler seg mest konfortable med å snakke engelsk? Hva er situasjonen der nå? Håper ikke det er lenge til jeg selv kan ta en tur til sagalandet 0 Siter
Gjest men ikke 100% sikker Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Tror de har dansk enda? 0 Siter
favn Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Dansk i islandske skoler? Du mener kanskje Grønland? Fort gjort å blingse, is på Grønland og grønt på Island Eller kanskje jeg er uvitende, mulig de har standard danskopplæring i begge land. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Dansk i islandske skoler? Du mener kanskje Grønland? Fort gjort å blingse, is på Grønland og grønt på Island Eller kanskje jeg er uvitende, mulig de har standard danskopplæring i begge land. Island har jo tidligere vært under Danmark og jeg er rimelig sikker på at de har lært noen skandinaviske språk på skolen, særlig dansk. Vet at de lærer dansk på skolen på Grønland og muligens Færøyene også. men om de gjør det nå lenger aner jeg ikke kan noen oppklare dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.