Gjest lilleduen Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Har skrevet en oppgave som skal være litteraturliste med. Skal både fornavn og etternavn på forfatter være med eller? Har sett så mye forskjellig, hva er det rette? 0 Siter
favn Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Tittel på boka (hele, også evt undertittel), hele navnet på forfatter (såklart) samt forlag, sted og år for utgivelse (obs, denne utgaven). 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 feks Skardstad,J.M ( 1997) Universitetet i endring.(skrives i kursiv) Oslo ABC Forlag 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 feks Skardstad,J.M ( 1997) Universitetet i endring.(skrives i kursiv) Oslo ABC Forlag Du her helt rett 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Du må også huske at navn på artikler skal stå med vanlig skrift, mens artikkelsamlingen den er hentet fra skal stå i kursiv. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Du må også huske at navn på artikler skal stå med vanlig skrift, mens artikkelsamlingen den er hentet fra skal stå i kursiv. Ops glemte å si at navnet på artikkelen skal stå i hermetegn. 0 Siter
Gjest lilleduen Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 feks Skardstad,J.M ( 1997) Universitetet i endring.(skrives i kursiv) Oslo ABC Forlag Altså hele etternavn og bare initial på fornavn? ser favn her lenger ned sier hele navnet? det er det jeg er mest usikker på. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Altså hele etternavn og bare initial på fornavn? ser favn her lenger ned sier hele navnet? det er det jeg er mest usikker på. Det spiller ingen rolle, jeg har alltid brukt hele navnet. (På høyskole/univ. nivå.) 0 Siter
noami Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 http://www.infomedia.uib.no/?kategori=753 Er iallefall den jeg følger.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.