Gjest gulrothodet Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hei! Jeg har naturlig rødt/kobberfarget, knapt skulderlangt hår. Har lyst på litt forandring, men vil ikke farge hele håret. Hadde det vært fint med lysere striper i, evt. sammen med mørkere røde striper? Er så i tvil om det blir noe fint. Har tatt brune før, og det var ok, men har lyst på noe nytt. Hva tror dere? Andre tips til hva jeg kan gjøre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har gjort det mange ganger og det blir veldig fint. Men du må gå til frisøren for rødt hår er vanskelig å bleke. 0 Siter
Gjest gulrothodet Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har gjort det mange ganger og det blir veldig fint. Men du må gå til frisøren for rødt hår er vanskelig å bleke. Takk! Det var kjekt å høre! Da tror jeg at jeg skal prøve det:)Har tenkt å gå til frisør, ja. 0 Siter
flowy Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har mørkerødt hår. I går tok jeg mørkebrune striper med litt rødt i+ lyse striper. Det ble kjempefint! Veldig fornøyd. 0 Siter
Gjest gulrothodet Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg har mørkerødt hår. I går tok jeg mørkebrune striper med litt rødt i+ lyse striper. Det ble kjempefint! Veldig fornøyd. Så bra! Var håret ditt naturlig rødt fra før? Hvor mye måtte du betale sånn sirka?Nå fikk jeg enda mer lyst på striper!Skal bestille tid hos frisøren i morgen:) 0 Siter
Gjest cheryll Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Olsen-tvillingene har jo hatt lyse striper i rødlig hår og det ble kjempefint... 0 Siter
Gjest gulrothodet Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Olsen-tvillingene har jo hatt lyse striper i rødlig hår og det ble kjempefint... Det var rart du skrev, for jeg har faktisk fått høre at jeg likner litt på de:) Men synes ikke selv at jeg likner veldig.Og mitt hår er rødere, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.