Gå til innhold

så va det gaven da :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.. har blitt ilag med den herlige jenten, og føler bare alt her i livet er perfekt :) utenom en ting..

har ikkje den ringeste anelse om ka eg ska kjøpe til jul :(

hun er 17 og er en helt vanlig jente...

eg kunne tenkt meg at det skulle vere litt spennende eller litt gøyalt... mn trenger ikkje...

noen som har noen tips til meg om ka eg kan kjøpe :)

takker på forhånd ;)

Gjest pippi strømpe
Skrevet

finn ut hva hun liker. jenter liker at gutter er romantisk og overraskede. vi liker å få gaver etter interessene våre. Så kommer det ant på hvor lenge dere har vært sammen. ER dere smaboere, så kjøp noe personlig, og ikke noe til leiligheten, det blir for kjedelig.

Skrevet

Jeg vet ikke hva du bør kjøpe til henne, men jeg ville ihvertfall investert i en god ordbok før du skriver et kort til henne!

Dårlig språk/rettskriving har aldri imponert noen.

Med vennlig hilsen

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg vet ikke hva du bør kjøpe til henne, men jeg ville ihvertfall investert i en god ordbok før du skriver et kort til henne!

Med vennlig hilsen

*ler så jeg griner*

Gjest detgårnokbra
Skrevet

spørs hva hun liker, det.

Vet du om hvilken musikk hun liker?

Kanskje hun blir glad for parfyme, det er vel en klassiker?

Søte pynteting og tang liker vel jenter alltids?

Har du et fint bilde av dere sammen, ramm det inn?

Silkenattkjole?

Spørs egentlig hvilken type jente hun er

Skrevet

*ler så jeg griner*

Orddeling er også viktig. Man skal huske at det er forskjell på en sløyd lærer og en sløydlærer!

:-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Orddeling er også viktig. Man skal huske at det er forskjell på en sløyd lærer og en sløydlærer!

:-)

Med vennlig hilsen

Ja, og ikke minst på sur kål og surkål.... Eller lamme lår og lammelår...

Gjest Vaktbikkja
Skrevet

Ja, og ikke minst på sur kål og surkål.... Eller lamme lår og lammelår...

Og på en naken fotograf og en nakenfotograf.

:)

Skrevet

Med vennlig hilsen

ka no som er gale da???

må vite det at eg skriver her nett som eg skriver sms og ikkje som eg gjør når eg er på skolen...

Gjest mange dialekter
Skrevet

Med vennlig hilsen

Han skriver jo på dialekt! Kan ikke se at han har så mange skrivefeil, jeg. Tror vere skrives være uansett dialekt, det måtte være det eneste. Ellers ser det bra ut.

Hilsen en som er opptatt av rettskriving - men også respekt for dialekter.

Skrevet

ka no som er gale da???

må vite det at eg skriver her nett som eg skriver sms og ikkje som eg gjør når eg er på skolen...

Så har vi fått bekreftet at bergenser ikke gjør seg nevneverdig på trykk da...

Skrevet

Han skriver jo på dialekt! Kan ikke se at han har så mange skrivefeil, jeg. Tror vere skrives være uansett dialekt, det måtte være det eneste. Ellers ser det bra ut.

Dialekt er noe man snakker, og ikke noe man skriver.

Med vennlig hilsen

Skrevet

ka no som er gale da???

Nei, og det får deg til å fremstå som "mindre begavet" ettersom du ikke evner å fremføre ordentlig norsk.

Med vennlig hilsen

Skrevet

takk skal du ha mange dialekter

Skrevet

Dialekt er noe man snakker, og ikke noe man skriver.

Med vennlig hilsen

må få si det at dere har alvorlig lite å gjøre på når dere sitter her inne å retter på rettskrivingen til folk.

svar no på eventuelle spm eller la la ver

Skrevet

må få si det at dere har alvorlig lite å gjøre på når dere sitter her inne å retter på rettskrivingen til folk.

svar no på eventuelle spm eller la la ver

Du må da ha foruroligende lav hjerneprosent hvis du ikke klarer å presentere deg bedre enn dette? Du gjør et slett inntrykk.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du må da ha foruroligende lav hjerneprosent hvis du ikke klarer å presentere deg bedre enn dette? Du gjør et slett inntrykk.

Med vennlig hilsen

å herregud.. du må jo være mindre begavet..

hvorfor og hvordan skal eg liksom presentere meg da??

alt eg ville vite va om noen hadde noen tips om en dum julegave...

gammel er du egentlig?? eg er 19

Gjest KahunaBurger
Skrevet

Med vennlig hilsen

Foruroligende lav hjerneprosent?

Hva er det du prøver å framstå som da, Einstein?

Skrevet

å herregud.. du må jo være mindre begavet..

hvorfor og hvordan skal eg liksom presentere meg da??

alt eg ville vite va om noen hadde noen tips om en dum julegave...

gammel er du egentlig?? eg er 19

Poenget er at du fremstår som mindre begavet ved å skrive halve ord, eller å feilstave ord. Man behøver ikke gjøre seg dummere enn man evt. måtte være.

Du er på nettet, og det eneste vi har å bedømme deg etter er hvordan du skriver, og hvilke holdninger du har. Når du skriver SMS-språk, så fremstår du som barnslig, og det vil si at folk kanskje vil foreslå andre gaver enn hvis du hadde fremstått som en voksen og moden mann.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Foruroligende lav hjerneprosent?

Hva er det du prøver å framstå som da, Einstein?

Hei,

Neida, bare som en normal person som kan skrive ordentlig. Det er ikke så vanskelig.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...