Gå til innhold

så va det gaven da :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poenget er at du fremstår som mindre begavet ved å skrive halve ord, eller å feilstave ord. Man behøver ikke gjøre seg dummere enn man evt. måtte være.

Du er på nettet, og det eneste vi har å bedømme deg etter er hvordan du skriver, og hvilke holdninger du har. Når du skriver SMS-språk, så fremstår du som barnslig, og det vil si at folk kanskje vil foreslå andre gaver enn hvis du hadde fremstått som en voksen og moden mann.

Med vennlig hilsen

hehe må le og.. hvorfor skal du bedømme meg da??

eg spurte etter en gave til en vanlig jente på 17... var alt eg ville vite..ikke hvordan du tolker meg som person eller noe annet.

og hvis du ser på meg som midre beganet pga at eg korter ned på ord så får du bare gjøre det..kunne vel egentlig ikkje brydd meg midre

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

hehe må le og.. hvorfor skal du bedømme meg da??

eg spurte etter en gave til en vanlig jente på 17... var alt eg ville vite..ikke hvordan du tolker meg som person eller noe annet.

og hvis du ser på meg som midre beganet pga at eg korter ned på ord så får du bare gjøre det..kunne vel egentlig ikkje brydd meg midre

Dersom du ikke tillegger Sør noe vekt, hvorfor slutter du å skrive dialekt/sms da?

Skrevet

Dersom du ikke tillegger Sør noe vekt, hvorfor slutter du å skrive dialekt/sms da?

tipp?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

tipp?

?

Gjest mange dialekter
Skrevet

Poenget er at du fremstår som mindre begavet ved å skrive halve ord, eller å feilstave ord. Man behøver ikke gjøre seg dummere enn man evt. måtte være.

Du er på nettet, og det eneste vi har å bedømme deg etter er hvordan du skriver, og hvilke holdninger du har. Når du skriver SMS-språk, så fremstår du som barnslig, og det vil si at folk kanskje vil foreslå andre gaver enn hvis du hadde fremstått som en voksen og moden mann.

Med vennlig hilsen

Det er du som framstår som mindre begavet, Sør. Ihvertfall når det gjelder EQ (emosjonell intelligens).

Man er i sin fulle rett til å skrive dialekt, især på et "muntlig" sted som dette, og det er flott at folk gjør det.

Nå syns jeg du skulle holde tåta på deg, Sør.

Og jadaie: ikke bry deg om hva Sør sier. Sør er kjent for å være ganske kverulerende her inne.

Skrevet

Det er du som framstår som mindre begavet, Sør. Ihvertfall når det gjelder EQ (emosjonell intelligens).

Man er i sin fulle rett til å skrive dialekt, især på et "muntlig" sted som dette, og det er flott at folk gjør det.

Nå syns jeg du skulle holde tåta på deg, Sør.

Og jadaie: ikke bry deg om hva Sør sier. Sør er kjent for å være ganske kverulerende her inne.

Du skriver: " især på et "muntlig" sted som dette"

Når ble dette et "muntlig" sted?

For øvrig er det fint hvis du kan diskutere noe annet enn person.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...