Gjest do&bad Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Det virker som om toalettet er litt tett. Vannen renner ikke så fort ut som det pleier. Noen som har gode råd eller må jeg kontakte rørlegger? 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Stakefjær, har du det? Eller sånn sugekopp, hvis det ikke er langt ned i røret. Hvis du ikke har plastrør kan du bruke Plumbo. Men da må du IKKE bruke stakefjær etterpå, og det vil sikkert ikke rørleggeren som evt. kommer etterpå heller. Finnes et miljøvennlig middel også, men det tror jeg du bare får hos rørleggeren. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Kom på en annen ting; fyll en vaskebøtte med vann, og hell alt fort ned i do. Er du heldig løsner proppen. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Kom på en annen ting; fyll en vaskebøtte med vann, og hell alt fort ned i do. Er du heldig løsner proppen. Tillegg: Ha varmt vann i den vaskebøtta. Det har i alle fall hjulpet her i huset :-) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Kan det være septiktanken som er full? Hvis ikke er rådet om å helle varmt vann fra bøtte et godt råd. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Stakefjær, har du det? Eller sånn sugekopp, hvis det ikke er langt ned i røret. Hvis du ikke har plastrør kan du bruke Plumbo. Men da må du IKKE bruke stakefjær etterpå, og det vil sikkert ikke rørleggeren som evt. kommer etterpå heller. Finnes et miljøvennlig middel også, men det tror jeg du bare får hos rørleggeren. man skal ikke bruke plumbo i do. Står vel til og med på flaska. Rørleggere sier vel at man aldri skal bruke plumbo... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.