Gå til innhold

Vil reise, men...

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren
Skrevet

...det er jo så dyrt!! Typisk sånn charterreiser - pleier ikke det være så billig `a? Alt koster sånn 6000 kroner for en person. Vil reise i begynnelsen av januar, når alle starter jobb og skole igjen - skulle ikke tro det var så dyrt da?

lalala1365380457
Skrevet

det er ikke noe særlig sesong for sydenreiser nå, så derfor er det så dyrt =/

Gjest Vinteren
Skrevet

det er ikke noe særlig sesong for sydenreiser nå, så derfor er det så dyrt =/

Det pleier jo å være motsatt! Når det ER sesong, og alle vil reise, så er det jo mye dyere. Det er jo når folk reiser på ugunstige tider at det er billig?

Skrevet

Hvis du er så heldig at du kan reise uspesifiert så vent til februar. Da pleier det å være billige, uspesiferte reiser.

Hvis du ikke kan reise uspesifisert så må du nok regne med ca 10 000 for to uker

lalala1365380457
Skrevet

Det pleier jo å være motsatt! Når det ER sesong, og alle vil reise, så er det jo mye dyere. Det er jo når folk reiser på ugunstige tider at det er billig?

bare ca rundt feriene. når det er helt utenfor sesong så slutter de fleste turoperatørene med reiser.

kanskje det blir billigere for deg om du f.eks. bestiller tur fra england og kjøper flybillett dit? har hørt at det vissnok skal være billigere.

Skrevet

Til mange land i Europa kan du organisere reisen din selv. Bestille alt av fly, hotell osv på egenhånd via internet. Selv gjorde jeg det for noen år siden. Det ble en vellykket tur og billigere og bedre enn hvis jeg skulle få en turopratør til å gjøre det hele for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...