Gå til innhold

Hva er din favorittreklame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker så godt den der...*nu må du reis og ryk - e du ranværing?* Bare MÅ se den minst tre ganger pr. kveld.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg digger Doffen har daua reklamen og VG reklamene- ka du trur? Blir d nåke Rumpeldunk?

Skrevet

Rema-reklamen: "Vi har juleappelsiner på juletilbud, julemakrell på boks, juleshampoo, jule-thousand-island osv, osv.. Den er råbra :)

Lips1365380508
Skrevet

"Doffen har daua" er den beste syns jeg. Gutten spiller utrolig bra....

Skrevet

Sant nok - den er råbra! Godt vi har reklamen vi kan le av!

Skrevet

Den reklamen er den beste jeg har sett på lenge.

Skrevet

Ja .Doffen har dævva! Ler meg skakk. :))

Skrevet

enig med du:) de buisniss mannen som er ranaværinger begge to:) så liker jeg godt VG sin reklame da..Han som hele tiden vil i basstua:)

Skrevet

"Doffen har dævva", han som skraper is og strever med å fjerne snø fra feil bil, han vg-fyren som dytter presten.. "Du tror vel på nissen og du?".. De ler jeg av..

Skrevet

Doffen har dævva...

og

VG reklamen fra badstua der lyset går etter han har bedt om å få låne avisa..."nu må du bærre læææs"...

og

den med reinsdyret som løper aleine....er det SAS reklame? Kanskje ikke favoritt, men litt koselig annerledes

og

den nyeste med business-ranværingan

...ser jeg for MYE på tv??? Vel- jeg leser ikke VG, handler aldri på Rema og flyr aldri med SAS. Hva den ranværingreklamen er for husker jeg ikke engang.

Skrevet

Doffen har dævva...

og

VG reklamen fra badstua der lyset går etter han har bedt om å få låne avisa..."nu må du bærre læææs"...

og

den med reinsdyret som løper aleine....er det SAS reklame? Kanskje ikke favoritt, men litt koselig annerledes

og

den nyeste med business-ranværingan

...ser jeg for MYE på tv??? Vel- jeg leser ikke VG, handler aldri på Rema og flyr aldri med SAS. Hva den ranværingreklamen er for husker jeg ikke engang.

Hem den siste der, har jeg IKKE sett!

Skrevet

"Doffen har dævva". Den er helt konge. Ler hver gang den vises.

Skrevet

Jeg likte så godt den føljetongen om kjærlighet og pulverkaffe, naboen som kom innom for å låne kaffe. Men den er borte for lengst.

To reklamer jeg definitivt IKKE liker: Julesanger for kundene på Ica og den pesende nordlendingen i VG-reklamene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...