fyrlykt Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg liker så godt den der...*nu må du reis og ryk - e du ranværing?* Bare MÅ se den minst tre ganger pr. kveld. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg digger Doffen har daua reklamen og VG reklamene- ka du trur? Blir d nåke Rumpeldunk? 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Rema-reklamen: "Vi har juleappelsiner på juletilbud, julemakrell på boks, juleshampoo, jule-thousand-island osv, osv.. Den er råbra 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 "Doffen har daua" er den beste syns jeg. Gutten spiller utrolig bra.... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 "Doffen har daua" er den beste syns jeg. Gutten spiller utrolig bra.... Sant nok - den er råbra! Godt vi har reklamen vi kan le av! 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 "Doffen har daua" er den beste syns jeg. Gutten spiller utrolig bra.... Den reklamen er den beste jeg har sett på lenge. 0 Siter
ariadne Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 "Doffen har daua" er den beste syns jeg. Gutten spiller utrolig bra.... Ja .Doffen har dævva! Ler meg skakk. ) 0 Siter
Maiklive Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 enig med du:) de buisniss mannen som er ranaværinger begge to:) så liker jeg godt VG sin reklame da..Han som hele tiden vil i basstua:) 0 Siter
Spirello Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 "Doffen har dævva", han som skraper is og strever med å fjerne snø fra feil bil, han vg-fyren som dytter presten.. "Du tror vel på nissen og du?".. De ler jeg av.. 0 Siter
Kvinna Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Doffen har dævva... og VG reklamen fra badstua der lyset går etter han har bedt om å få låne avisa..."nu må du bærre læææs"... og den med reinsdyret som løper aleine....er det SAS reklame? Kanskje ikke favoritt, men litt koselig annerledes og den nyeste med business-ranværingan ...ser jeg for MYE på tv??? Vel- jeg leser ikke VG, handler aldri på Rema og flyr aldri med SAS. Hva den ranværingreklamen er for husker jeg ikke engang. 0 Siter
flisa Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Doffen har dævva... og VG reklamen fra badstua der lyset går etter han har bedt om å få låne avisa..."nu må du bærre læææs"... og den med reinsdyret som løper aleine....er det SAS reklame? Kanskje ikke favoritt, men litt koselig annerledes og den nyeste med business-ranværingan ...ser jeg for MYE på tv??? Vel- jeg leser ikke VG, handler aldri på Rema og flyr aldri med SAS. Hva den ranværingreklamen er for husker jeg ikke engang. Hem den siste der, har jeg IKKE sett! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 "Doffen har dævva". Den er helt konge. Ler hver gang den vises. 0 Siter
Babette Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Jeg likte så godt den føljetongen om kjærlighet og pulverkaffe, naboen som kom innom for å låne kaffe. Men den er borte for lengst. To reklamer jeg definitivt IKKE liker: Julesanger for kundene på Ica og den pesende nordlendingen i VG-reklamene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.