Gjest application Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Trenger hjelp med å fylle ut en søknad på engelsk Hva heter ungdomsskole og videregående? Og hva heter studiekompetanse? 0 Siter
Gjest amerikansk Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Skal du søke i england eller usa? Jeg vet ikke hva det heter i england, men i usa heter det ihvertfall junior high shool (ungdomsskole) og senior high school(videregående). Det heter nok noe annet i england 0 Siter
Luise Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hvilket land skal søknaden din til? Skolesystemene er temmelig ulike i USA. Canada. USA og Australia - og omtrent tilsvarende nivåer har ulike betegnelser. 0 Siter
Luise Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hvilket land skal søknaden din til? Skolesystemene er temmelig ulike i USA. Canada. USA og Australia - og omtrent tilsvarende nivåer har ulike betegnelser. Ops, der ble det mye rot, Storbritania falt ut av listen, tror jeg bør legge meg snart. 0 Siter
Gjest Ninanja Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 når det gjelder studiekompetanse så vil jeg tippe at det vil si det samme som Graduation på engelsk. altså I've gratuated from... hva med å skrive Junior high school (alder i parentes) og secondary school ( året du gikk ut derifra)? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.