amber sun Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Utenpå står det "wooden boat chaped chalets", hvis jeg ikke husker helt feil. Hva i all verden kan det være inni? Esken er stor, men lett å løfte for en person. *grubler veldig* 0 Siter
Sør Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Små hytter formet som båter. MEd vennlig hilsen 0 Siter
amber sun Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Små hytter formet som båter. MEd vennlig hilsen Hytter formet som båter? Hva brukes de til, pynt? 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Jeg tror det er en husbåt, trebåt med hytte på,direkte oversatt. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Jeg tror det er en husbåt, trebåt med hytte på,direkte oversatt. Hm, men hva tror du det skal brukes til? Pynt eller bruksgjenstand? Esken gikk ikke inn i min bil (den er liten, altså), men var lett nok til at jeg bar den uten problemer. *grubler ennå* 0 Siter
Lurveline Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Hm, men hva tror du det skal brukes til? Pynt eller bruksgjenstand? Esken gikk ikke inn i min bil (den er liten, altså), men var lett nok til at jeg bar den uten problemer. *grubler ennå* Oi, da er den ganske stor da. Kanskje det bare er eska som er stor og at det som er inni er godt pakket? 0 Siter
amber sun Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Skrevet 12. desember 2004 Oi, da er den ganske stor da. Kanskje det bare er eska som er stor og at det som er inni er godt pakket? Tja, det er mulig. Kanskje hele greia er for å gjøre meg nysgjerrig...det er en julegave, men esken er ikke pakket inn. Altså var det lett å lese hva som sto trykket utpå. Men kanskje det hele er satt istand for å gi meg noe å lure på...? Kanskje det egentlig er noe annet...men disse "wooden boat shaped chalets" må jo en gang ha vært i esken, og den så ikke åpnet ut heller...hmm...har aldri hørt om båtformede hytter av tre, jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Tja, det er mulig. Kanskje hele greia er for å gjøre meg nysgjerrig...det er en julegave, men esken er ikke pakket inn. Altså var det lett å lese hva som sto trykket utpå. Men kanskje det hele er satt istand for å gi meg noe å lure på...? Kanskje det egentlig er noe annet...men disse "wooden boat shaped chalets" må jo en gang ha vært i esken, og den så ikke åpnet ut heller...hmm...har aldri hørt om båtformede hytter av tre, jeg. Båtformede hytter hørtes litt rart ut, da tror jeg heller på husbåt, sjark eller noe annet med "hytte" på. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Er det ikke et sånt båtformet barskap? 0 Siter
amber sun Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Er det ikke et sånt båtformet barskap? Barskap? Ja, kanskje det er det det er? Blir spennende å åpne på julaften, denne her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.