Gå til innhold

klarer ikke å venne meg til at veninna mi har skiftet fornavn

Anbefalte innlegg

Gjest Maja1000
Skrevet

Det er over et år siden hun gjorde det men jeg må likevel konsentrere meg for å si det riktige navnet. Og så føles det rart for meg, det er akkurat som om hun har skiftet personlighet med å ta et annet fornavn. Det er rart det der, et annet etternavn kan jeg venne meg til, men et annet fornavn...

Har noen av dere skiftet fornavn? hvordan reagerte familie/venner på det?

Skrevet

Eksen min har skiftet fornavn (etter at vi gjorde det slutt)... Jeg kaller ham enten det ene eller det andre. Det nye navnet føles unaturlig, men jeg prøver å bruke det, da han setter mer pris på det. Faren aksepterte det ganske kjapt, men tror ikke moren syntes det var helt topp. Broren syntes nok det var kult, tror jeg. Han har flyttet til ny by og fått mange nye venner nå etter at han skiftet navn, så for de har han jo "alltid" hett det han heter nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...