Gjest ja vet jeg er dum Skrevet 12. desember 2004 Skrevet 12. desember 2004 Kan man ha begge to samtidig? Jeg har plass til to kort i tuneren, men vil et viasat kort virke? 0 Siter
Line Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Foreldrene mine har både Viasat og Canal Digital, og en slik dobbel tuner. Regner med det vil gå bra, men det kan kanskje være greit å høre med de som leverer signal hos dere først? 0 Siter
Excelsion Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Kommer helt ann på hva slags tuner du har. Det er veldig få tunere som kan ta både Viasat & Canal Digital, det er noen da. Hva slags tuner har du? Står det Canal Digital på den kan du glemme det. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Før Viasat byttet system kunne man kjøpe en CA-modul til å sette Canal Digital sitt kort inn i hvis man f.eks hadde en Nokia-tuner for Viasat. De fleste ekstra kortplasser er for fremtidsrettet bruk av betalingskort i tunere og ikke beregnet til CA-moduler. Det beste er nok å kjøpe en ekstra tuner. Det har vi, og det fungerer greit. 0 Siter
Gjest fornøyd parabolbruker Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Foreldrene mine har både Viasat og Canal Digital, og en slik dobbel tuner. Regner med det vil gå bra, men det kan kanskje være greit å høre med de som leverer signal hos dere først? Jeg kjøpte tuner ifjor! Den kan jeg bruke både canal digital og viasat på! Og det funker kjempefint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.