Gå til innhold

Canal digital og viasat

Anbefalte innlegg

Gjest ja vet jeg er dum
Skrevet

Kan man ha begge to samtidig? Jeg har plass til to kort i tuneren, men vil et viasat kort virke?

Skrevet

Foreldrene mine har både Viasat og Canal Digital, og en slik dobbel tuner.

Regner med det vil gå bra, men det kan kanskje være greit å høre med de som leverer signal hos dere først?

Skrevet

Kommer helt ann på hva slags tuner du har.

Det er veldig få tunere som kan ta både Viasat & Canal Digital, det er noen da.

Hva slags tuner har du?

Står det Canal Digital på den kan du glemme det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Før Viasat byttet system kunne man kjøpe en CA-modul til å sette Canal Digital sitt kort inn i hvis man f.eks hadde en Nokia-tuner for Viasat. De fleste ekstra kortplasser er for fremtidsrettet bruk av betalingskort i tunere og ikke beregnet til CA-moduler. Det beste er nok å kjøpe en ekstra tuner. Det har vi, og det fungerer greit.

Gjest fornøyd parabolbruker
Skrevet

Foreldrene mine har både Viasat og Canal Digital, og en slik dobbel tuner.

Regner med det vil gå bra, men det kan kanskje være greit å høre med de som leverer signal hos dere først?

Jeg kjøpte tuner ifjor! Den kan jeg bruke både canal digital og viasat på! Og det funker kjempefint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...