Gå til innhold

Klokken 09.30 - julaften er det små streif av lykke :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. tror nok det er lurt ja:)

Blir en travel julemorgen med så mye bra på programmet! :D

Skrevet

Såå koselig. Jeg gleder meg ja!:)

Og jeg skal feire sammen med samboer for første gang...:)

Og ett tips, kl 1120, dersom dere finnerut at dere ikke vil se akskepott allikevel (jeg elseker akespott, men begyner faktisk å bli bitte litt lei,), ja da går Mikke Mus' magiske jul på TV 2:))

Gleder meg!! :)

Skrevet

Såå koselig. Jeg gleder meg ja!:)

Og jeg skal feire sammen med samboer for første gang...:)

Og ett tips, kl 1120, dersom dere finnerut at dere ikke vil se akskepott allikevel (jeg elseker akespott, men begyner faktisk å bli bitte litt lei,), ja da går Mikke Mus' magiske jul på TV 2:))

Gleder meg!! :)

Da skal jeg bytte kanal ja! :)

Skrevet

Kjenner at jeg gleder meg masse allerede....

jeg også! :) og ribba blir oppvarmet - banna bein! ellers må jeg få meg tv på kjøkkenet!

*mulig*

Skrevet

Da skal jeg bytte kanal ja! :)

Jeg også:))

Her er det som står om Mikkes jul:

Amerikansk tegnefilm

Etter at alle har blitt innesnødd i Musehuset, foreslår Mikke Mus at de skal holde sitt eget juleselskap. Alle er glade og fornøyde unntatt Donald Duck, som ikke har noe særlig til overs for julefeiringen. Mikke bestemmer seg for å vise tegnefilmer for å minne dem på hva julen egentlig handler om. Det blir gjensyn med kjente og kjære julefavoritter fra Disneys alltid like populære stjernegalleri.

Så koselig:)

Skrevet

Jeg også:))

Her er det som står om Mikkes jul:

Amerikansk tegnefilm

Etter at alle har blitt innesnødd i Musehuset, foreslår Mikke Mus at de skal holde sitt eget juleselskap. Alle er glade og fornøyde unntatt Donald Duck, som ikke har noe særlig til overs for julefeiringen. Mikke bestemmer seg for å vise tegnefilmer for å minne dem på hva julen egentlig handler om. Det blir gjensyn med kjente og kjære julefavoritter fra Disneys alltid like populære stjernegalleri.

Så koselig:)

*STÅPELS* :)

Skrevet

*gleder meg*

Bra jeg har en 5åring å skylde på, når jeg setter på tv'n ;)

Skrevet

Og jeg skal jobbe og så kjøre bil i 2,5 time. Håper bare jeg rekker julemiddagen og ikke blir stående værfast på fjellet. Sukk....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...