Gå til innhold

Søvnløs natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det flere som sov dårlig eller ingenting i natt? Påfallende hvor mange jeg har snakket med som gjorde akkurat det.

Skrevet

Sov som en stein. Men knullet før jeg sovnet da.

Det er tatt med som en variabel i regnestykket, og viste seg å ikke ha noen effekt for søvnkvaliteten denne søndagen for vår del ;)

Skrevet

Mee too!

Noe med fullmåne og sånn å gjøre kanskje? :)

Skrevet

Jaaaa! Jeg var faktisk oppe og så om det var noe liv på dol litt over kl. 0200. I dag er jeg trøtt som en strømpe :o)

Skrevet

Natt til 13.12. var jo den gamle "årets lengste natt". Sikkert masse onde, mørke krefter ute som forstyrrer nattesøvnen. Bare søk litt på Lucia og denslags.

En litt mer kjedelig forklaring er at det er vanlig å sove dårlig natt til mandag dersom man har sovet lenge lørdag og søndag formiddag.

Skrevet

Natt til 13.12. var jo den gamle "årets lengste natt". Sikkert masse onde, mørke krefter ute som forstyrrer nattesøvnen. Bare søk litt på Lucia og denslags.

En litt mer kjedelig forklaring er at det er vanlig å sove dårlig natt til mandag dersom man har sovet lenge lørdag og søndag formiddag.

Ja det var egentlig den forklaringen jeg helte til, i tillegg til litt for mye kaffe litt for sent på kvelden :o)

Skrevet

Var ikke klar over det første...

Men merket stor forskjell fra akkurat denne "etter helga-natten" til andre.

Skrevet

sovet som en stein, bortsett fra x antall tisseturer... : (

Var skikkelig tungt å stå opp i dag, men det er sikkert fordi jeg har en annen døgnrytme i helga enn hverdager..

Skrevet

Jepp! Helt håpløst å få sove..vrei meg hele natta..

Har vært sånn de siste dagene...

Skrevet

Sov dårlig og lite ja. Gjør alltid det natta før eksamen. Men nå er den unnagjort! Har bare en igjen...så er det jul!

Skrevet

Ikke jeg! Sov som en stein. Og merkelig nok gjorde datra det samme, og våkna ikke før i 6-tida i dag morres. Hvis ikke jeg har sovet så tungt at jeg ikke har hørt henne i natt, dah! ;)

Skrevet

Jeg har faktsik sover dårlig i natt...igjen... har en spirrevipp på 1,5 år som holder et sant helvete for tiden...tror det kommer nye tenner.....;(

Skrevet

Vi sov også dårlig. Var i seng ved 02-tiden og våknet begge to ørten ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...