Gå til innhold

Søvnløs natt

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg sov veldig godt, uvanlig godt faktisk. Var uthvilt etter 6 timer, noe som ikke er vanlig for meg

Skrevet

Jeg sov fire timer og så har det gått i ett siden. Og nå er det nissefest med juletretenning i bakgården klokka 17.

Føler meg ikke helt i slaget til det men det hjelper vel litt hvis jeg drikker gløgg med...

Skrevet

Natt til 13.12. var jo den gamle "årets lengste natt". Sikkert masse onde, mørke krefter ute som forstyrrer nattesøvnen. Bare søk litt på Lucia og denslags.

En litt mer kjedelig forklaring er at det er vanlig å sove dårlig natt til mandag dersom man har sovet lenge lørdag og søndag formiddag.

Natta var lang for jeg sovnet seinere enn jeg pleier :o)

Skrevet

Jaaaa! Jeg var faktisk oppe og så om det var noe liv på dol litt over kl. 0200. I dag er jeg trøtt som en strømpe :o)

Og det var det da men ikke så mye

Skrevet

Og det var det da men ikke så mye

Ja det kom noen innlegg, men jeg svarte ikke på noen av dem :o)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jepp, jeg sov til en forandring veldig dårlig i natt... Fikk ikke lagt meg før ca 12 og klarte ikke å sovne før etter tre...

Skrevet

Ja det kom noen innlegg, men jeg svarte ikke på noen av dem :o)

*duming*, jeg satt her og kjedet meg og gråt av filmen på tvN

Skrevet

Jeg sov som en jævla stein i natt.

Hard helg.

Skrevet

*duming*, jeg satt her og kjedet meg og gråt av filmen på tvN

Var det en gråtefilm på TVNorge? Hvorfor skrudde jeg ikke på tv'en!

Skrevet

Var det en gråtefilm på TVNorge? Hvorfor skrudde jeg ikke på tv'en!

Skikkelig. Om en anmerikansk dame som var adoptert og som fant tilbake til familien som var nahavahoindianere og hun var vokst opp hos en ikke snill jødisk stemor. Skikkelig hyl og grin :o)

Skrevet

Skikkelig. Om en anmerikansk dame som var adoptert og som fant tilbake til familien som var nahavahoindianere og hun var vokst opp hos en ikke snill jødisk stemor. Skikkelig hyl og grin :o)

Nei sånne filmer med slemme adoptivforeldre holder jeg meg langt unna :o)

Skrevet

Nei sånne filmer med slemme adoptivforeldre holder jeg meg langt unna :o)

Men Fei, jeg regner da ikke med at du er slem :o) Det var egentlig den nye kona til adoptivefaren som var slem hehe, mamman hennes døde *hulk* og hun ble hevet ut hjemmenifra *hulk* og fant den andre familien *snufs*

Skrevet

Men Fei, jeg regner da ikke med at du er slem :o) Det var egentlig den nye kona til adoptivefaren som var slem hehe, mamman hennes døde *hulk* og hun ble hevet ut hjemmenifra *hulk* og fant den andre familien *snufs*

Jaja, dumt jeg ikke kom på å skru på tv'en da. Vi begynte å se på Kill Bill i går og skal vel se resten i dag, så får jeg håpe det ikke er noen snufsefilmer jeg går glipp av.

Regner med at jeg ikke ligger søvnløs i natt for jeg har klart å styre unna å sove litt på dagen :o). Har til og med vært skikkelig husmorevne nå og bakt lussekatter.

Skrevet

Jaja, dumt jeg ikke kom på å skru på tv'en da. Vi begynte å se på Kill Bill i går og skal vel se resten i dag, så får jeg håpe det ikke er noen snufsefilmer jeg går glipp av.

Regner med at jeg ikke ligger søvnløs i natt for jeg har klart å styre unna å sove litt på dagen :o). Har til og med vært skikkelig husmorevne nå og bakt lussekatter.

Jeg er skikkelig sliten, Gløgg, øl og mat + marsipankake er for mye for meg på en gang. Nå putter jeg snart minstemann i senga.

Forresten må du fortelle om Kill Bill er bra.

Skrevet

Noe med fullmåne og sånn å gjøre kanskje? :)

Jo det kan da være det! men er det fullmåne nå liksom? Aner ikke jeg altså, da jeg ikke har sett skyfri himmel på leeeenge:(

Skrevet

Jeg sov svært dårlig i natt. Har en viktig eksamen på onsdag og skulle liksom lese i dag. Endte med at jeg sovnet med boken på fanget etter noen timer. Får satse på bedre søv i natt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...