Elisabeth1365380359 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg sov veldig godt, uvanlig godt faktisk. Var uthvilt etter 6 timer, noe som ikke er vanlig for meg 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg sov fire timer og så har det gått i ett siden. Og nå er det nissefest med juletretenning i bakgården klokka 17. Føler meg ikke helt i slaget til det men det hjelper vel litt hvis jeg drikker gløgg med... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Natt til 13.12. var jo den gamle "årets lengste natt". Sikkert masse onde, mørke krefter ute som forstyrrer nattesøvnen. Bare søk litt på Lucia og denslags. En litt mer kjedelig forklaring er at det er vanlig å sove dårlig natt til mandag dersom man har sovet lenge lørdag og søndag formiddag. Natta var lang for jeg sovnet seinere enn jeg pleier ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jaaaa! Jeg var faktisk oppe og så om det var noe liv på dol litt over kl. 0200. I dag er jeg trøtt som en strømpe ) Og det var det da men ikke så mye 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Og det var det da men ikke så mye Ja det kom noen innlegg, men jeg svarte ikke på noen av dem ) 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jepp, jeg sov til en forandring veldig dårlig i natt... Fikk ikke lagt meg før ca 12 og klarte ikke å sovne før etter tre... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Ja det kom noen innlegg, men jeg svarte ikke på noen av dem ) *duming*, jeg satt her og kjedet meg og gråt av filmen på tvN 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg sov som en jævla stein i natt. Hard helg. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 *duming*, jeg satt her og kjedet meg og gråt av filmen på tvN Var det en gråtefilm på TVNorge? Hvorfor skrudde jeg ikke på tv'en! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Var det en gråtefilm på TVNorge? Hvorfor skrudde jeg ikke på tv'en! Skikkelig. Om en anmerikansk dame som var adoptert og som fant tilbake til familien som var nahavahoindianere og hun var vokst opp hos en ikke snill jødisk stemor. Skikkelig hyl og grin ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Skikkelig. Om en anmerikansk dame som var adoptert og som fant tilbake til familien som var nahavahoindianere og hun var vokst opp hos en ikke snill jødisk stemor. Skikkelig hyl og grin ) Nei sånne filmer med slemme adoptivforeldre holder jeg meg langt unna ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Nei sånne filmer med slemme adoptivforeldre holder jeg meg langt unna ) Men Fei, jeg regner da ikke med at du er slem ) Det var egentlig den nye kona til adoptivefaren som var slem hehe, mamman hennes døde *hulk* og hun ble hevet ut hjemmenifra *hulk* og fant den andre familien *snufs* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Men Fei, jeg regner da ikke med at du er slem ) Det var egentlig den nye kona til adoptivefaren som var slem hehe, mamman hennes døde *hulk* og hun ble hevet ut hjemmenifra *hulk* og fant den andre familien *snufs* Jaja, dumt jeg ikke kom på å skru på tv'en da. Vi begynte å se på Kill Bill i går og skal vel se resten i dag, så får jeg håpe det ikke er noen snufsefilmer jeg går glipp av. Regner med at jeg ikke ligger søvnløs i natt for jeg har klart å styre unna å sove litt på dagen ). Har til og med vært skikkelig husmorevne nå og bakt lussekatter. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jaja, dumt jeg ikke kom på å skru på tv'en da. Vi begynte å se på Kill Bill i går og skal vel se resten i dag, så får jeg håpe det ikke er noen snufsefilmer jeg går glipp av. Regner med at jeg ikke ligger søvnløs i natt for jeg har klart å styre unna å sove litt på dagen ). Har til og med vært skikkelig husmorevne nå og bakt lussekatter. Jeg er skikkelig sliten, Gløgg, øl og mat + marsipankake er for mye for meg på en gang. Nå putter jeg snart minstemann i senga. Forresten må du fortelle om Kill Bill er bra. 0 Siter
Mistera Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Noe med fullmåne og sånn å gjøre kanskje? Jo det kan da være det! men er det fullmåne nå liksom? Aner ikke jeg altså, da jeg ikke har sett skyfri himmel på leeeenge:( 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jeg sov svært dårlig i natt. Har en viktig eksamen på onsdag og skulle liksom lese i dag. Endte med at jeg sovnet med boken på fanget etter noen timer. Får satse på bedre søv i natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.