Gå til innhold

Mat til 20 sultne jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentekoret til min datter skal torsdag ha to konserter. De skal møte kl.15.45 for å varme opp til konsert kl.17. De fleste av jentene kommer rett fra skolen uten å hatt tid til å spise først.

Hva er enkelt og lett å putte i seg i full fart før øvingen begynner?

Vi har ikke tilgang til kjøkken.

Gjest springpojken
Skrevet

Hvis du ikke vet det sjøl, så må dine nærmeste ha sultet en hel del.

Skrevet

Hvis du ikke vet det sjøl, så må dine nærmeste ha sultet en hel del.

Jeg vet hva jeg skal servere mine næremeste,men de er tross alt ikke mer en tre personer. Foreløpig har de ikke sultet ihjel men det har vært like før noen ganger.

Skrevet

Rett i koppen, hvis dere har adgang til kokeplate eller stikkontakt (i sistnevnte tilfelle må noen ta med vannkokere, men OBS: de trekker mye strøm). Krever bare plastskjeer og søppelkasse i tillegg. Det finnes både nudelvarianter og andre.

Eller sånne småpakninger med knekkebrød med pålegg mellom, hvis de er å få tak i lenger. Pluss evt. litt frukt.

Skrevet

Hvem skal kjøpe maten da? Hva med ferdigsmurte baguetter? Eller be de ta med matpakke selv?

Hadde dere fått tilgang til kokepplate kunne kalkunpølser (tilfelle noen ikke spiser svinekjøtt?) eller risengrynsgrøt ha vært noe.

Skrevet

Det letteste må jo være å be dem ha med ekstra niste den dagen. Eller dere bestiller pizza sammen.(hvis det går an der du bor)

Skrevet

Det letteste må jo være å be dem ha med ekstra niste den dagen. Eller dere bestiller pizza sammen.(hvis det går an der du bor)

De skal vistnok få pizza mellom de to konsertene, er et annet kor som er ansvarlig for dette.

Som fler av dere sier,ekstra niste høres fornuftig ut så kan jeg kjøpe inn frukt.

Skrevet

Oi! Skal jenta di være med et annet ganske stort kor med voksne på konsertene, eller? Bare nysgjerrig jeg, siden koret jeg er med i skal ha konserter disse dagene. ;)

Skrevet

Oi! Skal jenta di være med et annet ganske stort kor med voksne på konsertene, eller? Bare nysgjerrig jeg, siden koret jeg er med i skal ha konserter disse dagene. ;)

Ja, det er jentekoret hun er med i, et guttekor, et ungdomskor og et voksenkor.

Det er kirkekor

Skrevet

Ja, det er jentekoret hun er med i, et guttekor, et ungdomskor og et voksenkor.

Det er kirkekor

Da var det ikke det jeg trodde... ;) Vi har med et lite barne/jentekor i våre julekonserter, og hadde første øvelsen med dem i går. Og de var sååå flinke! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...