avidi Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Jentekoret til min datter skal torsdag ha to konserter. De skal møte kl.15.45 for å varme opp til konsert kl.17. De fleste av jentene kommer rett fra skolen uten å hatt tid til å spise først. Hva er enkelt og lett å putte i seg i full fart før øvingen begynner? Vi har ikke tilgang til kjøkken. 0 Siter
Gjest springpojken Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hvis du ikke vet det sjøl, så må dine nærmeste ha sultet en hel del. 0 Siter
avidi Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Hvis du ikke vet det sjøl, så må dine nærmeste ha sultet en hel del. Jeg vet hva jeg skal servere mine næremeste,men de er tross alt ikke mer en tre personer. Foreløpig har de ikke sultet ihjel men det har vært like før noen ganger. 0 Siter
laban Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Rett i koppen, hvis dere har adgang til kokeplate eller stikkontakt (i sistnevnte tilfelle må noen ta med vannkokere, men OBS: de trekker mye strøm). Krever bare plastskjeer og søppelkasse i tillegg. Det finnes både nudelvarianter og andre. Eller sånne småpakninger med knekkebrød med pålegg mellom, hvis de er å få tak i lenger. Pluss evt. litt frukt. 0 Siter
Spirello Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hvem skal kjøpe maten da? Hva med ferdigsmurte baguetter? Eller be de ta med matpakke selv? Hadde dere fått tilgang til kokepplate kunne kalkunpølser (tilfelle noen ikke spiser svinekjøtt?) eller risengrynsgrøt ha vært noe. 0 Siter
sigga Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Det letteste må jo være å be dem ha med ekstra niste den dagen. Eller dere bestiller pizza sammen.(hvis det går an der du bor) 0 Siter
avidi Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Det letteste må jo være å be dem ha med ekstra niste den dagen. Eller dere bestiller pizza sammen.(hvis det går an der du bor) De skal vistnok få pizza mellom de to konsertene, er et annet kor som er ansvarlig for dette. Som fler av dere sier,ekstra niste høres fornuftig ut så kan jeg kjøpe inn frukt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Oi! Skal jenta di være med et annet ganske stort kor med voksne på konsertene, eller? Bare nysgjerrig jeg, siden koret jeg er med i skal ha konserter disse dagene. 0 Siter
avidi Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 Oi! Skal jenta di være med et annet ganske stort kor med voksne på konsertene, eller? Bare nysgjerrig jeg, siden koret jeg er med i skal ha konserter disse dagene. Ja, det er jentekoret hun er med i, et guttekor, et ungdomskor og et voksenkor. Det er kirkekor 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Ja, det er jentekoret hun er med i, et guttekor, et ungdomskor og et voksenkor. Det er kirkekor Da var det ikke det jeg trodde... Vi har med et lite barne/jentekor i våre julekonserter, og hadde første øvelsen med dem i går. Og de var sååå flinke! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.