noami Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hjelp..leste for litt siden ang. sterilisering av glass, men husker ikke hvor jeg leste det hen...har prøvd å se på de sitenejeg har sett på i det siste men finner det bare ikke igjen..sikekrt kjempeenkelt da, men noen som kan hjelpe sånnn at jeg vet jeg gjør det riktig? Steke glass i sånn 175 grader i ovn...hvor lenge...10min? Tenker på glass som skal brukes til hjemmelaget syltetøy/spiselige gaver.. på forhånd takk! 0 Siter
avidi Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Vask glassene godt i såpevann og skyll dem så de er helt rene. La dem ligge i stekeovnen på ca 150-175 grader til de skal fylles på. Er det varmt syltetøy må glassene være varme ellers sprekker de 0 Siter
noami Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Skrevet 13. desember 2004 Vask glassene godt i såpevann og skyll dem så de er helt rene. La dem ligge i stekeovnen på ca 150-175 grader til de skal fylles på. Er det varmt syltetøy må glassene være varme ellers sprekker de flott, tusen takk!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.