Gå til innhold

Aldri mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lover meg dyrt og hellig at jeg aldri mer skal ha følelser for noen igjen. Er bare 24 men likevel, aldri mer følelser for noen.

Skrevet

Pøh.

Om en stund er de kjipe hendelsene glemt, episodene som såret og fikk deg til å tvile på kjærligheten , mens de hyggelige opplevelsene, de som sørget for at du følte i utgangspunktet, går over i minner, minner du lenge, ja, kanskje til og med for alltid, vil bære med deg.

Men jeg vet hva du føler nå, de fleste av oss gjør det, og jeg kan med hånden på hjertet fortelle deg at det går over.

Det virker bare ikke sånn når det står på som verst.

Inntil det går over: Kos deg med venner, nyt julen, ta deg en fest, ikke spar på julemarsipanen, unn deg noen seriøse marsipanbrød fra Anton Berg, og flørt med det du ser av kjekke gutter/spenstige kvinnfolk.

Det funker.

Skrevet

Pøh.

Om en stund er de kjipe hendelsene glemt, episodene som såret og fikk deg til å tvile på kjærligheten , mens de hyggelige opplevelsene, de som sørget for at du følte i utgangspunktet, går over i minner, minner du lenge, ja, kanskje til og med for alltid, vil bære med deg.

Men jeg vet hva du føler nå, de fleste av oss gjør det, og jeg kan med hånden på hjertet fortelle deg at det går over.

Inntil det går over: Kos deg med venner, nyt julen, ta deg en fest, ikke spar på julemarsipanen, unn deg noen seriøse marsipanbrød fra Anton Berg, og flørt med det du ser av kjekke gutter/spenstige kvinnfolk.

Det funker.

Ser du liker Anthon Berg...men staver det konsekvent Anton! Det staves Anthon med h... burde vel du som liker det vite ;)

Ps. Det er vel egentlig greit da. Trodde alltid det staves Anthony med y, helt til jeg måtte dobbeltsjekke fordi du skrev det uten h :P

Skrevet

Det blir som når jeg sier på søndagen, jævlig fyllesjuk;

"Jeg skal aldri mer drikke!"

Men hvor lenge holder jeg det? Tja..ei uke max. hehe :D

Skrevet

Ser du liker Anthon Berg...men staver det konsekvent Anton! Det staves Anthon med h... burde vel du som liker det vite ;)

Ps. Det er vel egentlig greit da. Trodde alltid det staves Anthony med y, helt til jeg måtte dobbeltsjekke fordi du skrev det uten h :P

I og med at Anthon Berg er et navn jeg bruker uhyre mye i disse førjulstider, lover jeg å skjerpe meg. :)

skorpionfisken
Skrevet

Det blir som når jeg sier på søndagen, jævlig fyllesjuk;

"Jeg skal aldri mer drikke!"

Men hvor lenge holder jeg det? Tja..ei uke max. hehe :D

Jeg slutta å drikke lørdagen. Kunne ikke skjønne at jeg frivillig hadde hatt i meg all den gifta fredagen. Aldri mer sa jeg da.....

Men det er jo en fredag til snart....

Men jeg holder i allefall på at ALDRI mer så mye!

Men det er jo bare ett år til neste julebord da.....

Skrevet

Pøh.

Det funker.

Det har du veldig rett i.

Skrevet

Det har du veldig rett i.

Jeg har stort sett det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...