Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er så mye jobbediskusjoner her inne nå, er det noen som har anledning til å jobbe for meg noen timer i uka da? Vanlig husarbeid og handling. Lønnet som assistent antagelig gjennom Uloba

Send en mail til [email protected]

Jeg er i nød nå altså for assistenten min har sluttet og dratt hjem til tyskland

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg ha gjort det, men jeg emigrerer snart til England, så da er du vel like langt..

Skrevet

Hadde jeg bodd på din kant av landet ,skulle jeg gjerne gjort det. :)

Dessverre bor jeg altfor langt unna...blir lang pendlevei helt til Oslo. hehe

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er du seriøs nå da? Jeg bydde deg jo håndstrekning for ei stund siden;)

Skrevet

Hadde jeg bodd på din kant av landet ,skulle jeg gjerne gjort det. :)

Dessverre bor jeg altfor langt unna...blir lang pendlevei helt til Oslo. hehe

Skulle gjerne hatt deg her ja.

Skrevet

Er du seriøs nå da? Jeg bydde deg jo håndstrekning for ei stund siden;)

Dø. du bor altfor langt unna. Kan ikke komme hit et par ganger i uka du da :o)

Skrevet

Hvor mange timer i uka dreier deg seg om, da?

akkurat nå er det sju men jeg håper på fler og så har jeg ganske mange til gode fordi jeg har vært uten noen uker innimellom.

Skrevet

Kunne godt gjort det jeg assa! Går på skole to dager i uka bare. Men da må jeg skaffe barnevakt først da...

Skrevet

Kunne godt gjort det jeg assa! Går på skole to dager i uka bare. Men da må jeg skaffe barnevakt først da...

Du kan ta med ungen da vet du hvis du ikke finner barnevakt.

Skrevet

Det hadde vært noe det, Dorthe!

Da skulle vi hatt det gøy:-)

Men jeg som ikke er langt unna å trenge litt hjelp selv, egner meg nok ikke!! Eller vi kunne ha hjulpet hverandre...

Skrevet

Det hadde vært noe det, Dorthe!

Da skulle vi hatt det gøy:-)

Men jeg som ikke er langt unna å trenge litt hjelp selv, egner meg nok ikke!! Eller vi kunne ha hjulpet hverandre...

Da skulle vi fnisa fælt da ;o)

Husker du alle rare jentene og hun som tegnet surtegn på anatomieksamen. LOL, som sa jeg måtte ta ut piercingen for å få jobb. Ho ho ho.

Og hun verste overtok jobben min da jeg sluttet og jeg holdt på å besvime da jeg kom med sykemeldinga mi og jobben var så fortvilet.

Skrevet

Hadde jeg bodt i nærheten så skulle jeg ha gjort det:)

Men det er langt fra Sunnmøre Oslo :(

Skrevet

Hadde jeg bodt i nærheten så skulle jeg ha gjort det:)

Men det er langt fra Sunnmøre Oslo :(

Du skulle fått den med en gang :o)

Skrevet

Du skulle fått den med en gang :o)

:) takker.

Får virkelig håpe at du finner en som er deg verdig *ble det rett?* Det fortjener du virkelig:)

Kjipt at hjelpen din flyttet da:(

Skrevet

:) takker.

Får virkelig håpe at du finner en som er deg verdig *ble det rett?* Det fortjener du virkelig:)

Kjipt at hjelpen din flyttet da:(

Men det er så få timer at det blir en jobb for en skoleelev og de blir ikke værende. Eller kanskje noen på uføretrygd som vil tjene litt ekstra.

Det er nesten et problem at det må være hvitt for ellers hadde det faktisk ikke vært så stort problem å finne en ny.

Skrevet

Men det er så få timer at det blir en jobb for en skoleelev og de blir ikke værende. Eller kanskje noen på uføretrygd som vil tjene litt ekstra.

Det er nesten et problem at det må være hvitt for ellers hadde det faktisk ikke vært så stort problem å finne en ny.

Ja skoleelver har en tendens til å forsvinne eller gå lei:(

Men du sier noe, at uføretrygdede eller kansje noen på attføring, kunne ha hjulpet deg... for de har jo lov til å tjene noen skarve kroner i tillegg...

Men du må vel ha det hvitt for å få støtte til det, ikke sant? rart at det ikke skal lønne seg å ikke gå om reglene... men så lever vi jo i duste norge også da;)

Skrevet

Ja skoleelver har en tendens til å forsvinne eller gå lei:(

Men du sier noe, at uføretrygdede eller kansje noen på attføring, kunne ha hjulpet deg... for de har jo lov til å tjene noen skarve kroner i tillegg...

Men du må vel ha det hvitt for å få støtte til det, ikke sant? rart at det ikke skal lønne seg å ikke gå om reglene... men så lever vi jo i duste norge også da;)

Jeg har ingenting med utbetaling av lønn å gjøre. Jeg vet ikke engang hvor mye betalt man får, 114 kr timen for et år siden, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...