Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingenting med utbetaling av lønn å gjøre. Jeg vet ikke engang hvor mye betalt man får, 114 kr timen for et år siden, tror jeg.

Ok... er jo bra det da vil jeg påstå:) og det er jammen verdt det også! Finnest alt for få som er villige til å ta sånne jobber, selv om de har tid...

Her jeg bor finner man ikke sånne jobber... og det er skikkelig kjipt syntes jeg, fordi det gir da en fin erfaring i livet... å hjelpe andre, selv om man får betalt for det:)

Skrevet

Ok... er jo bra det da vil jeg påstå:) og det er jammen verdt det også! Finnest alt for få som er villige til å ta sånne jobber, selv om de har tid...

Her jeg bor finner man ikke sånne jobber... og det er skikkelig kjipt syntes jeg, fordi det gir da en fin erfaring i livet... å hjelpe andre, selv om man får betalt for det:)

Jeg har jobbet frivillig i flere år og synes det var veldig ok. Tjente matvarer for 200 kr for 6 timer, jeg hadde alltid mat i huset for jeg jobbet to eller tre ganger i uka.

Skrevet

Kan du si litt mer om arbeidstid, Dorthe?

Det er 7 timer fordelt på to dager. Håper jeg får flere timer, det er litt lite men jeg skal få det over på Uloba nå og dermed blir det litt annerledes enn det har vært før.

Skrevet

Og hva du skal ha hjelp til?

Holde huset i orden. Rydde og legge sammen tøy, vaske kjøkken og bad og moppe/vaske gulv og ellers det som passer. Plante verandablomster og slike ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...