Gjest kattia Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Siste eksamen idag som gikk bra så nå er det ENDELIG juleferie.. Og den skal NYTES! GOD JUL 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Misunner deg!!!! Skal ha siste på onsdag og klarer ikke lese... 0 Siter
Gjest herregud11 Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Javel.. Men ikke skrik!! 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Åh, din heldiggris! Jeg hadde også eksamen i dag, men har enda en, så får vel sette nesa ned i bøkene igjen fra i morgen av. Sukk. Nyt ferien! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Ja det er en god følelse. Jeg har også hatt en muntlig fremleggelse av gruppeoppgave i dag, og levert en individuell oppgave. Fagbøkene er lagt på hylla i fire uker. Skal jobbe fire dager og da er det juleferie på 'orntli'. På lørdag kjører jeg til Gardermoen og går opp i et fly........................ 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Å så deilig da. Min siste er på torsdag , det blir helt sinnsykt deilig å få det overstått. Du får nyte ferien :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.